لنکن کرکٹرز، آئی پی ایل حکام کی دھمکی کے باعث پاکستان نہیں آ رہے: فواد چودھری

intelligent086

Super Star
Nov 10, 2010
5,671
5,716
1,313
Lahore,Pakistan
لنکن کرکٹرز، آئی پی ایل حکام کی دھمکی کے باعث پاکستان نہیں آ رہے: فواد چودھری
115953

دورہ پاکستان پر چار کپتانوں سمیت 10 سینئر سری لنکن کھلاڑیوں کے نہ آنے کے پیچھے بھی جنونی بھارتیوں کی سازش نظر آنے لگی، آئی پی ایل سے آؤٹ کرنے کی دھمکی کو وفاقی وزیر فواد چوہدری نے آڑے ہاتھوں لیا۔


آئی لینڈرز کے سیکورٹی وفد کے کامیاب دورہ اور مکمل اطمینان کے باوجود انکار، میڈیا کے مطابق کپتان لیستھ ملینگا، کرونارتنے اور دنیش چندی مل کے علاوہ اینجلو میتھیوز سمیت 10 سینئر کھلاڑیوں نے پاکستان نہ آنے کا فیصلہ سنا دیا۔ ڈک ویلا، کوشال پریرا، دھننجایا ڈی سلوا، تھیسارا پریرا، آکیلا دھننجایا، سورانگا لیکمل اور دنیش چندی مل بھی پاکستان نہ آنے والے کھلاڑیوں میں شامل ہیں۔


پاکستان اور سری لنکا کے درمیان ستائیس ستمبر سے تین ون ڈے اور تین ہی ٹی 20 میچز کی سیریز شیڈول ہے جس کے لیے نئے لنکن کپتانوں کا اعلان کردیا گیا، لہیرو تھری مانے ٹی ٹوئنٹی اور داسون شناکا ون ڈے ٹیم کی قیادت کریں گے۔


کھیل سے بھارت کا کھیلواڑ، وفاقی وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے ٹویٹ میں انکشاف کر دیا، لکھتے ہیں کہ لنکن کرکٹرز، آئی پی ایل حکام کی دھمکی کے باعث پاکستان نہیں آ رہے۔ کیونکہ انہیں کہا گیا ہے کہ اگر وہ پاکستان گئے تو ان پر لیگ کھیلنے کے دروازے بند ہو جائیں گے۔

 
  • Like
Reactions: maria_1
Top
Forgot your password?