Murtad ,Surah Al Baqarah Ayat 217.

arzi_zeest

آَلِحَمَّد لِلَّه عَلَى كُل حـال
TM Star
Jul 2, 2018
1,153
725
113
وَ مَنْ یَّرْتَدِدْ مِنْكُمْ عَنْ دِیْنِهٖ فَیَمُتْ وَ هُوَ
كَافِرٌ فَاُولٰٓىٕكَ حَبِطَتْ اَعْمَالُهُمْ فِی الدُّنْیَا وَ الْاٰخِرَةِۚ-وَ اُولٰٓىٕكَ اَصْحٰبُ النَّارِۚ-هُمْ فِیْهَا خٰلِدُوْنَ(۲۱۷)
اور تم میں جو کوئی اپنے دین سے مرتد ہوجائے پھر کافر ہی مرجائے تو ان لوگوں کے تمام اعمال دنیا و آخرت میں برباد ہوگئے اور وہ دوزخ والے ہیں وہ
اس میں ہمیشہ رہیں گے۔

تفسير
{وَ مَنْ یَّرْتَدِدْ مِنْكُمْ عَنْ دِیْنِهٖ: اور تم میں جو کوئی اپنے دین سے مرتد ہوجائے۔} مرتد
ہونے سے تمام عمل باطل ہو جاتے ہیں ، آخرت میں تو اس طرح کہ ان پر کوئی اجرو ثواب نہیں اور دنیا میں اس طرح کہ شریعت حکومت ِ اسلامیہ کو مُرتد کے قتل کا حکمدیتی ہے، مرد مرتد ہوجائے تو بیوی نکاح سے نکل جاتی ہے،مرتد شخص اپنے رشتے داروں کی وراثت پانے کا مستحق نہیں رہتا، مرتد کی تعریف کرنا اور اس سے تعلق رکھنا جائز نہیں ہوتا۔ چونکہ مرتد ہونے سے تمام اعمال برباد ہو جاتے ہیں لہٰذا اگر کوئی حاجی مرتد ہو جائے پھر ایمان لائے تو وہ دوبارہ حج کرے، پہلا حج ختم ہو چکا۔ اسی طرح زمانہ اِرتِداد میں جو نیکیاں کیں وہ قبول نہیں۔جو حالت ِ ارتداد میں مرگیا وہ ہمیشہ ہمیشہ جہنم میں رہے گاجیسا کہ آیت کے آخر میں ’’هُمْ فِیْهَا خٰلِدُوْنَ‘‘فرمایا گیا ہے۔ اللہ تعالیٰ ہر مسلمان کو خاتمہ بالخیرنصیب کرے۔یاد رکھیں کہ مرتد ہونا بہت سخت جرم ہے، افسوس کہ آج کل مسلمانوں کی اکثریت دین کے بنیادی عقائد سے لاعلم ہے، شادی و مرگ اور ہنسی مذاق کے موقع پر کفر یہ جملوں کی بھرمار ہے، گانے،فلمیں ، ڈرامے خصوصاً مزاحیہ ڈرامے کفریات کا بہت بڑا ذریعہ ہیں ، ان چیزوں سے بچانے والے علوم کا حاصل کرنا فرض ہے
 

saviou

Manager
Aug 23, 2009
41,063
24,040
1,313
وَ مَنْ یَّرْتَدِدْ مِنْكُمْ عَنْ دِیْنِهٖ فَیَمُتْ وَ هُوَ
كَافِرٌ فَاُولٰٓىٕكَ حَبِطَتْ اَعْمَالُهُمْ فِی الدُّنْیَا وَ الْاٰخِرَةِۚ-وَ اُولٰٓىٕكَ اَصْحٰبُ النَّارِۚ-هُمْ فِیْهَا خٰلِدُوْنَ(۲۱۷)
اور تم میں جو کوئی اپنے دین سے مرتد ہوجائے پھر کافر ہی مرجائے تو ان لوگوں کے تمام اعمال دنیا و آخرت میں برباد ہوگئے اور وہ دوزخ والے ہیں وہ
اس میں ہمیشہ رہیں گے۔

تفسير
{وَ مَنْ یَّرْتَدِدْ مِنْكُمْ عَنْ دِیْنِهٖ: اور تم میں جو کوئی اپنے دین سے مرتد ہوجائے۔} مرتد
ہونے سے تمام عمل باطل ہو جاتے ہیں ، آخرت میں تو اس طرح کہ ان پر کوئی اجرو ثواب نہیں اور دنیا میں اس طرح کہ شریعت حکومت ِ اسلامیہ کو مُرتد کے قتل کا حکمدیتی ہے، مرد مرتد ہوجائے تو بیوی نکاح سے نکل جاتی ہے،مرتد شخص اپنے رشتے داروں کی وراثت پانے کا مستحق نہیں رہتا، مرتد کی تعریف کرنا اور اس سے تعلق رکھنا جائز نہیں ہوتا۔ چونکہ مرتد ہونے سے تمام اعمال برباد ہو جاتے ہیں لہٰذا اگر کوئی حاجی مرتد ہو جائے پھر ایمان لائے تو وہ دوبارہ حج کرے، پہلا حج ختم ہو چکا۔ اسی طرح زمانہ اِرتِداد میں جو نیکیاں کیں وہ قبول نہیں۔جو حالت ِ ارتداد میں مرگیا وہ ہمیشہ ہمیشہ جہنم میں رہے گاجیسا کہ آیت کے آخر میں ’’هُمْ فِیْهَا خٰلِدُوْنَ‘‘فرمایا گیا ہے۔ اللہ تعالیٰ ہر مسلمان کو خاتمہ بالخیرنصیب کرے۔یاد رکھیں کہ مرتد ہونا بہت سخت جرم ہے، افسوس کہ آج کل مسلمانوں کی اکثریت دین کے بنیادی عقائد سے لاعلم ہے، شادی و مرگ اور ہنسی مذاق کے موقع پر کفر یہ جملوں کی بھرمار ہے، گانے،فلمیں ، ڈرامے خصوصاً مزاحیہ ڈرامے کفریات کا بہت بڑا ذریعہ ہیں ، ان چیزوں سے بچانے والے علوم کا حاصل کرنا فرض ہے

bilkul murtad hone se uske saare aamal barbaad ho jate hain
hamne irtedaat k talluq se inkar hi nahi kiye baat tajdeed e nikah ya nikah k khatam hone par huyi


lekin us thread me jo apne baaten kahin hain un sab ka jawab isme nahi
apne mashwara me jo tareeqa bataya hai tajdeed e nikah ka uski koi daleel nahi diye



Allah hame sahi deen ko samajhne aur us par amal karne ki taufeeq de Aameen
 

arzi_zeest

آَلِحَمَّد لِلَّه عَلَى كُل حـال
TM Star
Jul 2, 2018
1,153
725
113
bilkul murtad hone se uske saare aamal barbaad ho jate hain
hamne irtedaat k talluq se inkar hi nahi kiye baat tajdeed e nikah ya nikah k khatam hone par huyi


lekin us thread me jo apne baaten kahin hain un sab ka jawab isme nahi
apne mashwara me jo tareeqa bataya hai tajdeed e nikah ka uski koi daleel nahi diye



Allah hame sahi deen ko samajhne aur us par amal karne ki taufeeq de Aameen
Wo mera likha howa tareeka nhi ulma e kiram ka hai
Agar koe non Muslims couple muslman ho kalima perh le sub per emaan le aye tuo kiya ab os couple ko nikah krna ho ga k nhi?
Nikah tuo Islam mein jo ho shaks ose ka hota hai na? Kafir ka nhi hota

Yahan pr bhi yehi agar aik muslman نعوذ بالله kufr bolne pr kafir ho gya tuo kiya os kafir ka nikah rahe ga?
 

saviou

Manager
Aug 23, 2009
41,063
24,040
1,313
الحمد للہ :

اول:

مسلمان كو چاہيے كہ وہ اپنى عقل اور خواہش كى بنا پر كسى ايك قول كى طرف مائل نہ ہو اور دوسرے قول كى چھوڑ دے، بلكہ وہ حكم كو كتاب اللہ اور سنت رسول كى دليل كے ساتھ لے، اور نصوص شرعيہ اور شرعى احكام كو ہر چيز پر مقدم كرنا ضرورى ہے.

دوم:

بعض اوقات دل يا زبان، يا عمل كے ساتھ بھى دين اسلام سے خارج اور مرتد ہو جاتا ہے.

بعض اوقات دل كے ساتھ ارتداد ہوتا ہے، جس طرح كہ اللہ تعالى كى تكذيب كرنا، يا يہ اعتقاد ركھنا كہ اللہ عزوجل كے ساتھ كوئى اور بھى خالق ہے، يا اللہ تعالى يا اس كے رسول صلى اللہ عليہ وسلم كے بارہ ميں بغض ركھنا.

اور بعض اوقات زبان سے قول كے ساتھ ارتداد ہوتا ہے، جيسے كہ اللہ تعالى يا اس كے رسول صلى اللہ عليہ وسلم پر ( نعوذ باللہ ) سب و شتم كرنا.

اور بعض اوقات ظاہرى اعظاء كے عمل كے ساتھ ارتداد ہوتا ہے، جيسا كہ بتوں كو سجدہ كرنا، يا قرآن مجيد كى توہين كرنا، يا نماز ترك كردينا.

اور مرتد انسان اصلى كافر سے زيادہ برا ہے.

شيخ الاسلام ابن تيميہ رحمہ اللہ تعالى اتحادى باطنى فرقہ كے رد ميں كہتے ہيں:

" يہ تو معلوم ہے كہ تتارى كفار ان مرتدوں سے بہتر اور اچھے ہيں، جو دين اسلام سے مرتد ہونے والوں ميں سے سب سے بدترين مرتد ہيں، اور مرتد اصلى كافر سے بھى كئى ايك وجوہات كى بنا پر زيادہ برا اور شرير ہے" اھـ

ديكھيں: مجموع الفتاوى لابن تيميۃ ( 2 / 193 ).

سوم:

ہر مسلمان جو كفريہ كام كرلے وہ كافر اور مرتد نہيں ہوتا، كچھ عذر ايسے ہيں جن كى بنا پر مسلمان معذور ہے، اور اس پر كافر كا حكم نہيں لگتا ان عذروں ميں سے كچھ درج ذيل ہيں:

جہالت، تاويل، جبر، خطاء

پہلا عذر:

جہالت: يہ كہ آدمى اسلامى ممالك سے دور رہنے كى بنا پر اللہ تعالى كے حكم سے جاہل ہو، مثلا وہ شخص جو گاؤں ميں پرورش پائے يا كفار كے ممالك ميں يا پھر جاہليت كے دور كے قريب ہو اور نيا مسلمان ہوا ہو، اس ميں كئى مسلمان بھى داخل ہو سكتے ہيں جو ايسے معاشروں ميں رہائش پذير ہيں جو جہالت ميں ڈوبے ہوئے ہيں، اور وہاں علم كى كمى ہے، اور وہى ہيں جن كے بارہ ميں سائل كو ان كےكفر اور قتل ميں اشكال پيدا ہوا ہے.

دوسرا عذر: تاويل

وہ يہ كہ كوئى شخص اللہ تعالى كے حكم كى تفسير غير شرعى مراد ميں كرے، مثلا وہ شخص جو بدعتى لوگوں كى ان مسائل ميں تقليد كرنا جن ميں انہوں نے تاويل كى ہے، مثلا مرجئہ اور معتزلہ، اور خوارج وغيرہ

تيسرا عذر: جبر كرنا:

جيسا كہ اگر كوئى ظالم شخص كسى مسلمان شخص پر مسلط ہو جائے اور اسے تكليف اور عذاب دے اور صريح كفريہ كلمہ كہے بغير نہ چھوڑے، تو وہ اس مصيبت سے جان چھڑانے كے ليے اپنى زبان سے كفريہ كلمہ تو كہہ رہا ہو ليكن اس كا دل ايمان پر مطمئن ہو.

چوتھا عذر: خطاء اور غطلى:

بغير كسى قصد اور ارادہ كے زبان سے سے كفريہ لفظ نكل جائے.

اور ہر وہ شخص جو وضوء كے طريقہ سے جاہل ہو، يا نماز كے طريقہ سے جاہل ہے يہ ممكن نہيں كہ وہ اس ميں معذور ہو، حالانكہ وہ مسلمانوں كو نماز ادا كرتے ہوئے ديكھتا ہے، پھر وہ نماز كى آيات پڑھتا اور سنتا بھى ہے، تو كونسا ايسا مانع ہے جو اسے نماز ادا كرنے سے منع كر رہا ہے يا پھر اس كى كيفيت اور شروط كے بارہ ميں سوال كرنے سے روك رہا ہے؟

چہارم:

مرتد كو ارتداد كے فورا بعد قتل نہيں كيا جائےگا، اور خاص كر جب اسكے ارتداد كا باعث اسے پيش آنے والا كوئى شبہ اور اشكال ہو، بلكہ اسے ارتداد كے بعد توبہ كروائى جائے گى اور كہا جائے كہ توبہ كرلو، اور اسے اسلام كى طرف واپس پلٹنے كى پيشكش كى جائے گى، اور اس كا شبہ اور اشكال زائل اور دور كيا جائے گا، اور اگر وہ اس كے بعد پھر بھى كفر پر اصرار كرے تو اسے قتل كر ديا جائے گا.

ابن قدامہ رحمہ اللہ تعالى اپنى كتاب " المغنى " ميں كہتے ہيں:

مرتد كو اس وقت تك قتل نہيں كيا جائے گا جب تك كہ اس سے تين بار توبہ طلب نہ كى جائے، اكثر علماء كا قول يہى ہے، جن ميں عمر، على رضى اللہ تعالى عنہما اور عطاء، النخعى، امام مالك، الثورى، اوزاعى، اسحاق، اور اصحاب الرائے رحمہم اللہ شامل ہيں....

كيونكہ ارتداد كسى شبہہ اور اشكال كى بنا پر ہوگا، اور وہ شبہہ اسى وقت زائل نہيں ہو سكتا اس ليے اتنى مدت انتظار كرنا ضرورى ہے جس ميں وہ ممطئن ہو سكے، اور يہ مدت تين يوم ہے. اھـ

ديكھيں: المغنى لابن قدامۃ ( 9 / 18 ).

سنت صحيحہ مرتد كے قتل پر دلالت كرتى ہے:

بخارى رحمہ اللہ تعالى نے ابن عباس رضى اللہ تعالى عنہما سے بيان كيا ہے كہ رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے فرمايا:

" جو اپنا دين بدل لے اسے قتل كردو"

صحيح بخارى حديث نمبر ( 6922 ).

عبد اللہ بن مسعود رضى اللہ تعالى عنہما بيان كرتے ہيں كہ رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے فرمايا:

" كسى بھى ايسے مسلمان كا خون حلال نہيں جو يہ گواہى ديتا ہو كہ اللہ تعالى كے علاوہ كوئى معبود نہيں اور ميں اللہ تعالى كا رسول ہوں، ليكن تين وجوہ ميں سے ايك كى بنا پر: قتل كے بدلے قتل، شادى شدہ زانى ، اور اپنے دين كو ترك كركے جماعت سے عليحدہ ہونے والا "

صحيح بخارى حديث نمبر ( 6486 ) صحيح مسلم حديث نمبر ( 1676 )

ان احاديث كا عموم مرتد كے قتل پر دلالت كرتا ہے، چاہے وہ محارب ہو يا غير محارب، يعنى دين كے خلاف جنگ كرے يا نہ كرے.

اور يہ قول كہ: اس مرتد كو قتل كيا جائے گا جو دين كے خلاف لڑنے والا يعنى محارب ہو يہ احاديث كے خلاف ہے، نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے تو اس كے قتل كا سبب ارتداد بنايا ہے نہ كہ دين كے خلاف محاربہ.

اور اس ميں كوئى شك نہيں كہ ارتداد كى بعض اقسام اور انواع ايك دوسرے سے زيادہ قبيح اور شنيع ہوتى ہيں، محارب كا ارتداد دوسرے مرتد سے زيادہ قبيح ہے، اور اسى ليے علماء كرام نے ان كے مابين فرق كيا ہے، اور محارب مرتد كے ليے توبہ كى شرط نہيں ركھى اور نہ ہى اس كى توبہ قبول ہوتى ہے، بلكہ اگر وہ توبہ بھى كر لے تو اسے قتل كر ديا جائے گا.

ليكن اگر وہ مرتد محارب نہيں تو اس كى توبہ قبول ہو گى اور اسے قتل نہيں كيا جائے گا، شيخ الاسلام ابن تيميہ رحمہ اللہ تعالى نے اسے ہى اختيار كيا ہے.

شيخ الاسلام ابن رحمہ اللہ تعالى كا كہنا ہے:

ارتداد كى دو قسميں ہيں:

صرف ارتداد، اور ارتداد مغلظ اس كى بنا پر شريعت نے قتل مشروع كيا ہے، اور ان دونوں كى بنا پر قتل كرنے كى دليل موجود ہے.

اور توبہ كى بنا پر قتل ساقط ہونا ان دونوں قسموں كو عام نہيں، بلكہ پہلى قسم صرف ارتداد كو شامل ہے، جيسا كہ مرتد كى توبہ قبول كرنے كے دلائل پر تدبر اور غور وفكر كرنے والے كے ليے ظاہر ہوتا ہے.

اور باقى رہى دوسرى قسم يعنى ارتداد مغلظ ـ اس مرتد كو قتل كرنے كے وجوب پر دليل پائى جاتى ہے، اور كوئى نص اور اجماع نہيں ملتا جو اس سے قتل كو ساقط كرتى ہو، اور ظاہر اور صاف فرق ہونے كى بنا پر اس ميں قياس كرنا ممكن نہيں، لہذا الحاق نہيں ہو سكتا.

اور اس طريقہ كو ثابت كرتا ہے وہ يہ كہ كتاب اللہ اور نہ ہى سنت نبويہ اور اجماع ميں يہ نہيں آيا كہ جو شخص بھى كسى قول يا كسى فعل كى بنا پر مرتد ہو جب وہ پكڑے جانے كے بعد توبہ كر لے تو اس سے قتل ساقط ہو جاتا ہے، بلكہ كتاب اللہ اور سنت نے تو مرتد كى دونوں قسموں ميں فرق كيا ہے....

ديكھيں: الصارم المسلول على شاتم الرسول ( 3 / 696 ).

اور حلاج مشہور زنديقوں ميں سے تھا جسے بغير كسى توبہ طلب كيے قتل كيا گيا تھا: قاضى عياض رحمہ اللہ تعالى كہتے ہيں:

مقتدر جو مالكيہ ميں تھا كے دور ميں بغداد كے فقھاء كرام نے حلاج كے قتل اور سولى پر لٹكانے پر اتفاق كيا كيونكہ حلاج نے الوہيت كا دعوى كيا تھا، اور حلول كا قائل تھا، اور اس كا قول ہے: " انا الحق" ميں حق ہوں، حالانكہ وہ ظاہرى طور پر شريعت پر عمل كرتا تھا، اور انہوں نے اس كى توبہ قبول نہيں كى.

ديكھيں: الشفا بتعريف حقوق المصطفى ( 2 / 1091 ).

اس بنا پر يہ متعين ہوا كہ سائل نے جو يہ كہا ہے كہ مرتد كو اس وقت قتل كيا جائے گا جب وہ دين كے خلاف جنگ كرے يعنى محارب دين ہو، اور شيخ الاسلام ابن تيميہ رحمہ اللہ تعالى سے جو فرق ہم نے بيان كيا ہے اميد ہے اس سے اشكال دور ہو جائےگا اور مراد كى وضاحت ہو گى.

اور دين كے خلاف جنگ صرف اسلحہ كے ساتھ ہى محصور نہيں بلكہ زبانى جنگ بھى ہوتى ہے، مثلا: اسلام يا نبى صلى اللہ عليہ وسلم پر سب و شتم، يا قرآن مجيد ميں طعن، وغيرہ كرنا، بلكہ بعض اوقات تو زبانى جنگ اسلحہ كى جنگ سے بھى زيادہ شديد ہوتى ہے.

شيخ الاسلام رحمہ اللہ تعالى كہتے ہيں:

محاربہ اور جنگ كرنے كى دو قسميں ہيں:

ہاتھ كے ساتھ اور زبان كے ساتھ:

دين كے بارہ ميں زبانى جنگ بعض اوقات ہاتھ كے ساتھ جنگ كرنے سے زيادہ سخت ہوتى ہے، جيسا كہ پہلے مسئلہ ميں اس كا بيان گزر چكا ہے، اور اسى ليے رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم زبانى جنگ كرنے والے كو قتل كرتے تھے اور ہاتھ كے ساتھ جنگ كرنے والوں ميں سے بعض كو قتل نہيں كيا.

خاص كر رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى موت كے بعد ان كے ساتھ تو صرف زبانى جنگ ممكن ہے، اور اسى طرح بعض اوقات ہاتھ كے ساتھ بھى فساد ہوتا ہے، اور بعض اوقات زبان كے ساتھ، اور مختلف اديان ميں جو فساد زبان كے ذريعہ ہوا ہے وہ ہاتھ كے فساد سے كئى گناہ زيادہ ہے، جيسا كہ اديان ميں جو اصلاح زبان كے ساتھ ہوئى ہے وہ ہاتھ كےساتھ اصلاح سے كئى گنا زيادہ ہے تو اس سے يہ ثابت ہوا كہ زبان كے ساتھ اللہ تعالى اور اس كے رسول صلى اللہ عليہ وسلم سے جنگ كرنا زيادہ شديد ہے، اور زمين ميں زبان كے ساتھ فساد مچانے كى كوشش كرنا زيادہ يقينى ہے.

ديكھيں: الصارم المسلول على شاتم الرسول ( 3 / 735 ).

پنجم:

اور رہا مسئلہ نماز ترك كرنا: تو اس كے بارہ ميں صحيح يہى ہے كہ تارك نماز كافر اور مرتد ہے.


واللہ اعلم .

 
  • Like
Reactions: shehr-e-tanhayi

saviou

Manager
Aug 23, 2009
41,063
24,040
1,313
Wo mera likha howa tareeka nhi ulma e kiram ka hai
Agar koe non Muslims couple muslman ho kalima perh le sub per emaan le aye tuo kiya ab os couple ko nikah krna ho ga k nhi?
Nikah tuo Islam mein jo ho shaks ose ka hota hai na? Kafir ka nhi hota

Yahan pr bhi yehi agar aik muslman نعوذ بالله kufr bolne pr kafir ho gya tuo kiya os kafir ka nikah rahe ga?
agar koi non muslim islam le aate hain to wo apne purane nikah me bakhi rahenge unko naya nikah karne ki zaroorat nahi

iski kayi daleel hain ek apki khidmat me


بن عباس رضى اللہ تعالى عنہما بيان كرتے ہيں كہ:

" رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے اپنى بيٹى زينب رضى اللہ تعالى عنہا كو ان كے خاوند ابو العاص كے پہلے نكاح ميں ہى واپس كر ديا تھا "

سنن ابو داود حديث نمبر ( 2240 ) سنن ترمذى حديث نمبر ( 1143 ) سنن ابن ماجہ حديث نمبر ( 2019 ) علامہ البانى رحمہ اللہ نے صحيح ابن ماجہ ميں اسے صحيح قرار ديا ہے.
 

arzi_zeest

آَلِحَمَّد لِلَّه عَلَى كُل حـال
TM Star
Jul 2, 2018
1,153
725
113
agar koi non muslim islam le aate hain to wo apne purane nikah me bakhi rahenge unko naya nikah karne ki zaroorat nahi

iski kayi daleel hain ek apki khidmat me


بن عباس رضى اللہ تعالى عنہما بيان كرتے ہيں كہ:

" رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے اپنى بيٹى زينب رضى اللہ تعالى عنہا كو ان كے خاوند ابو العاص كے پہلے نكاح ميں ہى واپس كر ديا تھا "

سنن ابو داود حديث نمبر ( 2240 ) سنن ترمذى حديث نمبر ( 1143 ) سنن ابن ماجہ حديث نمبر ( 2019 ) علامہ البانى رحمہ اللہ نے صحيح ابن ماجہ ميں اسے صحيح قرار ديا ہے.

Nikah tuo sunnat hai non Muslim sunnat kaise adda kr Sakta hai?

Agar yeah hadees sharah k sath byan kre tuo behtur hota
 

arzi_zeest

آَلِحَمَّد لِلَّه عَلَى كُل حـال
TM Star
Jul 2, 2018
1,153
725
113
agar koi non muslim islam le aate hain to wo apne purane nikah me bakhi rahenge unko naya nikah karne ki zaroorat nahi

iski kayi daleel hain ek apki khidmat me


بن عباس رضى اللہ تعالى عنہما بيان كرتے ہيں كہ:

" رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے اپنى بيٹى زينب رضى اللہ تعالى عنہا كو ان كے خاوند ابو العاص كے پہلے نكاح ميں ہى واپس كر ديا تھا "

سنن ابو داود حديث نمبر ( 2240 ) سنن ترمذى حديث نمبر ( 1143 ) سنن ابن ماجہ حديث نمبر ( 2019 ) علامہ البانى رحمہ اللہ نے صحيح ابن ماجہ ميں اسے صحيح قرار ديا ہے.

الحمد الله en mein se bahut se bato ka hume ilm hai yeah bhi ilm hai awam hukm e kufr kesi pr nhi laga sakti. Aur bhi detail hai pr mein zaida nhi uljhna chahti

Hum na samjhi wali umr mein aik jumla sunnte thy miyat k moqy pr k Allah ko os ki zarort ho GI tabhi jaldi bula liya نعوذ بالله tub etna ilm nhi tha yeah jumla tuo kufr hai Allah be naiz hai wo kesi ka muhtaj nhi sub os k muhtaj ,wo zarort se pak hai. Zaror nhi koe jaan poch kr aisa bole bahut se log jahalut ki bina pr kufriyat bolty hain .specially ajj ki generation kahin ramazan k rozo pr joke bnati hain kahin jannat dozukh wagera pr apni jahalut ki wajha se. Jo meine posts mein kufriyat kalimat share kiye wo bahut kaam hain.oro k ilm k liye share kiye aur es liye k auro ko ilm ho es se ap k emaan aur nikah ka kiya hota es liye
 

saviou

Manager
Aug 23, 2009
41,063
24,040
1,313
الحمد الله en mein se bahut se bato ka hume ilm hai yeah bhi ilm hai awam hukm e kufr kesi pr nhi laga sakti. Aur bhi detail hai pr mein zaida nhi uljhna chahti

Hum na samjhi wali umr mein aik jumla sunnte thy miyat k moqy pr k Allah ko os ki zarort ho GI tabhi jaldi bula liya نعوذ بالله tub etna ilm nhi tha yeah jumla tuo kufr hai Allah be naiz hai wo kesi ka muhtaj nhi sub os k muhtaj ,wo zarort se pak hai. Zaror nhi koe jaan poch kr aisa bole bahut se log jahalut ki bina pr kufriyat bolty hain .specially ajj ki generation kahin ramazan k rozo pr joke bnati hain kahin jannat dozukh wagera pr apni jahalut ki wajha se. Jo meine posts mein kufriyat kalimat share kiye wo bahut kaam hain.oro k ilm k liye share kiye aur es liye k auro ko ilm ho es se ap k emaan aur nikah ka kiya hota es liye
bahen agar jihalat me koi aise kalimat kehta hai to wo islam se kharij nahi hota haan agar ilm hone k baad bhi wo apni baat kar qaaim rahe to phir wo islam se kharij hai


rahi baat uske nikah ki to uske shuroot hain aurat ki iddat dekhi jayegi usse pehle phir wo islam laye to naye nikah ki zaroorat nahi iddat k baad bhi ikhtelaf hai to isliye ham koi faisla saadir nahi kar sakte k naya nikah karo etc...


umeed hai aap hamari baat ko samajh rahi hongi k ham kya wazeh karna chahte hain
islam asaan deen hai usko hamne mushkil bana rakha hai khud k qawaneen ko dakhil karke

Allah hamari hifazat farmaye Aameen
 
  • Like
Reactions: shehr-e-tanhayi

saviou

Manager
Aug 23, 2009
41,063
24,040
1,313
Nikah tuo sunnat hai non Muslim sunnat kaise adda kr Sakta hai?

Agar yeah hadees sharah k sath byan kre tuo behtur hota
bilkul nikah sunnat hai islam me lekin ye bhi hai k nikah fitri cheez hai aur khud Allah k rasul ne islam aane k baad apni zojah mohtarma khadija raziallahu anha se naya nikah nahi kiya aur na apni beti ka halan k unke damad to do saal baad islam laye aur bhi kayi misalen hain sahaba ikraam ki kahin bhi hame naye nikah ka tazkara nahi milta

apke ilm me hai to batayen

aur hamare yahan to log mazakh bana rakhe hain har choti baat par nikah toot jata hai kisi k piche namaz padhli nikah toot gaya kya mazakh hai? ghalti kare mard aur zulm sahe aurat?
 

arzi_zeest

آَلِحَمَّد لِلَّه عَلَى كُل حـال
TM Star
Jul 2, 2018
1,153
725
113
bahen agar jihalat me koi aise kalimat kehta hai to wo islam se kharij nahi hota haan agar ilm hone k baad bhi wo apni baat kar qaaim rahe to phir wo islam se kharij hai


rahi baat uske nikah ki to uske shuroot hain aurat ki iddat dekhi jayegi usse pehle phir wo islam laye to naye nikah ki zaroorat nahi iddat k baad bhi ikhtelaf hai to isliye ham koi faisla saadir nahi kar sakte k naya nikah karo etc...


umeed hai aap hamari baat ko samajh rahi hongi k ham kya wazeh karna chahte hain
islam asaan deen hai usko hamne mushkil bana rakha hai khud k qawaneen ko dakhil karke

Allah hamari hifazat farmaye Aameen
Meine yeah tuo nhi likha yahan k deen se kharij ho gye
Deen mushkil nhi bnya balky hum duniya ki mushkil taleem hasil krne k 18 18 saal tuk etne adi ho jate hain k deen ki basic ko bhi phir mushkil kehte hain .yehi mushkil kal humre Marne k bad hume mushkil mein daal sakti hai Allah na kare agar aise he jahalut mein zindagi guzarte gye
 

arzi_zeest

آَلِحَمَّد لِلَّه عَلَى كُل حـال
TM Star
Jul 2, 2018
1,153
725
113
bilkul nikah sunnat hai islam me lekin ye bhi hai k nikah fitri cheez hai aur khud Allah k rasul ne islam aane k baad apni zojah mohtarma khadija raziallahu anha se naya nikah nahi kiya aur na apni beti ka halan k unke damad to do saal baad islam laye aur bhi kayi misalen hain sahaba ikraam ki kahin bhi hame naye nikah ka tazkara nahi milta

apke ilm me hai to batayen

aur hamare yahan to log mazakh bana rakhe hain har choti baat par nikah toot jata hai kisi k piche namaz padhli nikah toot gaya kya mazakh hai? ghalti kare mard aur zulm sahe aurat?
Meine tuo bahut se ulma kiram se sunna hai tajdeed e nikah ka aur perha bhi hai aik ap phly hain jin se nhi sunna, es forum pr anadil se bhi sunna
Yeah video bhi
 

saviou

Manager
Aug 23, 2009
41,063
24,040
1,313
Meine tuo bahut se ulma kiram se sunna hai tajdeed e nikah ka aur perha bhi hai aik ap phly hain jin se nhi sunna, es forum pr anadil se bhi sunna
Yeah video bhi
baat wahin pe ruk jaati hai is video me tajdeed e nikah k talluq se jo bayan kiye hain wo bedaleel hai aap khud dekhlen koi daleel di is tareeqe ki ya phir 6 mahine me ek baar tajdeed e nikah karne ki?
 

arzi_zeest

آَلِحَمَّد لِلَّه عَلَى كُل حـال
TM Star
Jul 2, 2018
1,153
725
113
baat wahin pe ruk jaati hai is video me tajdeed e nikah k talluq se jo bayan kiye hain wo bedaleel hai aap khud dekhlen koi daleel di is tareeqe ki ya phir 6 mahine me ek baar tajdeed e nikah karne ki?
Ap goor krein oper ayat aur tafseer mein hai
Waise apne tuo nikah ko fitri cheez he bna diya;)) aur ftri cheez waqae kabhi khatum nhi hoti pr maaf kijiye nikah fitri cheez nhi aik amal hai jis mein ejab o qaabool ,gawahaon haq mahr wagera ki zarort hoti hai.
ap ayat tafseer pr goor krein daleel ko aik terf rakh kr tamam aa'amal barbad ho jate hain matlub nikah bhi en a'amal mein shamil hai jo musalman k deen k sath hai . aur begair nikah k koe na maharim kaise hilal ho sakte hain
Hazrat khadija رضى الله عنها ne Hazoor pak ko nikah ka paigam bheja tha ,ap ka nikah howa tha hazoor pak se.
Mein es zaida wajhat nhi de sakti ,mufti sahab ne jo farmya Quran o Hadees ,Sahaba e kiram buzrgan e deen ki talimat ki roshni mein he farmya ho ga ,ulma e kiram Anbiya e kiram k waris hain.jo farmate hain os ko tamam qurani ayaat hadees mubaraka se le kr he awaam k samne paish krte hain .bahut badi zamedari hai yeah.
Last agar meri kesi baat se apki dil azari howi ho maafi chahti hon
 
Last edited by a moderator:

arzi_zeest

آَلِحَمَّد لِلَّه عَلَى كُل حـال
TM Star
Jul 2, 2018
1,153
725
113
Hazrat khatija رضى الله تعالى عنها k عنه ko edit kr k عنها kr dejiye
 

saviou

Manager
Aug 23, 2009
41,063
24,040
1,313
Ap goor krein oper ayat aur tafseer mein hai
Waise apne tuo nikah ko fitri cheez he bna diya;)) aur ftri cheez waqae kabhi khatum nhi hoti pr maaf kijiye nikah fitri cheez nhi aik amal hai jis mein ejab o qaabool ,gawahaon haq mahr wagera ki zarort hoti hai.
ap ayat tafseer pr goor krein daleel ko aik terf rakh kr tamam aa'amal barbad ho jate hain matlub nikah bhi en a'amal mein shamil hai jo musalman k deen k sath hai . aur begair nikah k koe na maharim kaise hilal ho sakte hain
Hazrat khadija رضى الله عنها ne Hazoor pak ko nikah ka paigam bheja tha ,ap ka nikah howa tha hazoor pak se.
Mein es zaida wajhat nhi de sakti ,mufti sahab ne jo farmya Quran o Hadees ,Sahaba e kiram buzrgan e deen ki talimat ki roshni mein he farmya ho ga ,ulma e kiram Anbiya e kiram k waris hain.jo farmate hain os ko tamam qurani ayaat hadees mubaraka se le kr he awaam k samne paish krte hain .bahut badi zamedari hai yeah.
Last agar meri kesi baat se apki dil azari howi ho maafi chahti hon
aap chahte hain ham bhi kuch olama ikram k videos share karen?
usse baat aur ulajh jayegi

khair Allah apko hamko tamam ahle imaan ko deen ki sahi samajh ataa farmaye Aameen
 

saviou

Manager
Aug 23, 2009
41,063
24,040
1,313
Ap goor krein oper ayat aur tafseer mein hai
Waise apne tuo nikah ko fitri cheez he bna diya;)) aur ftri cheez waqae kabhi khatum nhi hoti pr maaf kijiye nikah fitri cheez nhi aik amal hai jis mein ejab o qaabool ,gawahaon haq mahr wagera ki zarort hoti hai.

اللہ تعالیٰ ارشاد فرماتے ہیں:اس کی(اللہ کی قدرت کی)نشانیوں میں سے ایک نشانی یہ بھی ہے کہ اس نے تمہارے لیے تم ہی میں سے بیویاں پیداکیں،تاکہ تم ان کے پاس جاکر سکون حاصل کرو،اور تمہارے درمیان محبت اور رحمت پیداکردی۔ [سورۂ روم :۲۱]
 
  • Like
Reactions: arzi_zeest

arzi_zeest

آَلِحَمَّد لِلَّه عَلَى كُل حـال
TM Star
Jul 2, 2018
1,153
725
113

اللہ تعالیٰ ارشاد فرماتے ہیں:اس کی(اللہ کی قدرت کی)نشانیوں میں سے ایک نشانی یہ بھی ہے کہ اس نے تمہارے لیے تم ہی میں سے بیویاں پیداکیں،تاکہ تم ان کے پاس جاکر سکون حاصل کرو،اور تمہارے درمیان محبت اور رحمت پیداکردی۔ [سورۂ روم :۲۱]
Shahid mein apni baat samjha nhi pyi .ftri cheez matlub jo cheez ensaan ki fitrut mein shamil ho .kuch logo ki fitrut mein achi cheezein shamil hoti hain kuch mein buri.chahy wo ketni koshish kre wo burae nhi nikal pati .aur kuch achae pr bure mahol mein bhi qayim rehte hain.jaise kuch logo mein ftri toor pr haya hoti hai ,kuch paida krne ki koshish krte hain haya apne under. Jaise ensaan apne deen fitrut Islam pr he paida hota hai ab wo jis ghar mein paida hota hai wo musalman ya non Muslim hota hai. Nikah ka hum ne inkar nhi kiya balky nikah k liye yehi baat bhi kafi deen ko mukamal krta hai pyare aqa ki sunnat hai. Mera matlub nikah aik amal hai sunnat amal baz sorton mein wajib ya farz bhi ho jata hai
 
Top
Forgot your password?