Coffee Wid Rr 2013 - Maheen

• Work-from-home
Status
Not open for further replies.

Don

Administrator
Mar 15, 2007
Toronto, Ca
It was great to know you Mahen. You are one of the famous super star here at TM. May Allah eliminates all of your worries and problem from your life. Give you better health and shower all his blessings upon you. Your presence brings tons of blessings here at TM. I hope you keep smiling for rest of your life and keep being the cause for bringing smile to everyone' face.

ChoCo

{ ' . ' } {C__C}
Super Star
Oct 29, 2012
MaRs
Mein tau lite ki wajah se questions he nahi pooch ska! sirf 6 hours light thi in past 2 days! Yh third time likh rha hon dobara se!

haww!!

1- Perfume kon sa use krti ho?
2- high heels or flat shoes ?
3- Lipstick brand and fav lipstick colors ?

Me tau kuch pooch he nahi ska!

FareWell @Mahen :
Mahen you are my very good Brother! you can make people smile and that is one of the best traits in you! You are soft loving and caring! and i really enjoyed your interview! especially the questions of @Atif-adi

It is my pray to ALLAH k MAY ALLAH BLESS YOU WITH CHOICEST OF HIS BLESSINGS! AND MAY ALLAH GRANT YOU WITH WHATEVER IS BEST FOR YOU BECAUSE ONLY ALLAH KNOWS WHAT IS BEST IN OUR INTEREST! IT IS MY HEARTILY PRAYER THAT MAY ALLAH GRANT YOU SEHAT E KAMLA AMEEN!

I would like to advice you to take your medicines on time not for yourself but for those who care for you that include your parents and sister.

Be happy and Stay Blessed! Keep rocking! Be Energetic :p

I Look forward to the day i would be able to throw a plate full of cake on your face hahaha :D :D

Lolz :D This Interview was a enriching and good experience for me! i enjoyed everybit of it! :)
Please come back some other time :)

With all the blessings and prayers I would wish you good luck above all :)

If you need to contact me anytime feel free to dial 0900-78601 and ask for Coco :p :p :p

ALLAH HAFIZ and FEIMANALLAH!

Mahen

Alhamdulillah
VIP
Jun 9, 2012
laнore
It was great to know you Mahen. You are one of the famous super star here at TM. May Allah eliminates all of your worries and problem from your life. Give you better health and shower all his blessings upon you. Your presence brings tons of blessings here at TM. I hope you keep smiling for rest of your life and keep being the cause for bringing smile to everyone' face.
Ameen :) & Thanks ini tareef k lye :p ap bhi asy raho hemisha " :D " lol @Don [DOUBLEPOST=1360053146][/DOUBLEPOST]
Mein tau lite ki wajah se questions he nahi pooch ska! sirf 6 hours light thi in past 2 days! Yh third time likh rha hon dobara se!

haww!!

Me tau kuch pooch he nahi ska!

FareWell @Mahen :
Mahen you are my very good Brother! you can make people smile and that is one of the best traits in you! You are soft loving and caring! and i really enjoyed your interview! especially the questions of @Atif-adi

It is my pray to ALLAH k MAY ALLAH BLESS YOU WITH CHOICEST OF HIS BLESSINGS! AND MAY ALLAH GRANT YOU WITH WHATEVER IS BEST FOR YOU BECAUSE ONLY ALLAH KNOWS WHAT IS BEST IN OUR INTEREST! IT IS MY HEARTILY PRAYER THAT MAY ALLAH GRANT YOU SEHAT E KAMLA AMEEN!

I would like to advice you to take your medicines on time not for yourself but for those who care for you that include your parents and sister.

Be happy and Stay Blessed! Keep rocking! Be Energetic :p

I Look forward to the day i would be able to throw a plate full of cake on your face hahaha :D :D

Lolz :D This Interview was a enriching and good experience for me! i enjoyed everybit of it! :)
Please come back some other time :)

With all the blessings and prayers I would wish you good luck above all :)

If you need to contact me anytime feel free to dial 0900-78601 and ask for Coco :p :p :p

ALLAH HAFIZ and FEIMANALLAH!

Ameen for @ Dua :)
koi bat nhi jinty bhi kye utny hi bhot hai questions :p
itniiiii duaaa'nnnnnn :p thanku so much :D
han medicine lati ho na Coco sis time py hi ye rameen bhi na /:)

baby rose

2no :p

brand abi koi nhi yad jo bhi achi lagy ly lati ho pr mein zadha tar simple hi rahti ho :p cos hum born beauty hai lol :p so zadha zarort nhi phrti :D

okay ab Allah Hafiz rat ko aoo gie abi me ko jana hai cousin k gahr rameen ko gusa aa jana fir {(bye)}

ChoCo

{ ' . ' } {C__C}
Super Star
Oct 29, 2012
MaRs
Ameen :) & Thanks ini tareef k lye :p ap bhi asy raho hemisha " :D " lol[DOUBLEPOST=1360053146][/DOUBLEPOST]

Ameen for @ Dua :)
koi bat nhi jinty bhi kye utny hi bhot hai questions :p
itniiiii duaaa'nnnnnn :p thanku so much :D
han medicine lati ho na Coco sis time py hi ye rameen bhi na /:)

baby rose

2no :p

brand abi koi nhi yad jo bhi achi lagy ly lati ho pr mein zadha tar simple hi rahti ho :p cos hum born beauty hai lol :p so zadha zarort nhi phrti :D

okay ab Allah Hafiz rat ko aoo gie abi me ko jana hai cousin k gahr rameen ko gusa aa jana fir {(bye)}
Aww Banks MahenU ;)) apa ne answer kr diay :p ok jao jao enjoy alot :p

Reactions: Ram33n and Mahen

Hoorain

*In search of Oyster Pearls*
VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
Okeshhh it was a pleasure having u here @Mahen :)
Wish u all the blessings and success in life n hereafter AAMEEN
Hamesha Khush rhain hansti rhain aur dusron ko hansati rhain!
Itne khubsurat interview aur yaadon k baad hum aapko yahan se alvida kehte hain
Tata :p ALLAH hafiz!

NOte!ab k baad RR sis ki wapsi tak Coffee with RR main and @Nelly continue karain agye INSHAALLAH![DOUBLEPOST=1360056552][/DOUBLEPOST]
@Mahen umeed hay aapka ye week acha guzra hoga:)
aakhir may aap kuch kehna chahaingi coffee with RR k satah aapka ye week kaisa rha?

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
Owsum , Superb , Very Nice :P
yahin hon busss aaj kuch tabiyat theek nhi :( real walay chakkar aying {(wacko)} :( ...Meri dua'ain tou hamesha hi u k saath hain :) ...

acha sabr kerooo woh dua'on ka box laati hon pack ker k v{()|eq3 :p
oooooooopsh kiya huwa chutkoooooooooooooo :( khayal rakho apna tum bhi :| Get well soon lo chery khao {(cherry)} :p[DOUBLEPOST=1360057653][/DOUBLEPOST]
Ameen Ameen :D na me ko ini jaldi shadi nhi krni {)^}) phly kuch ban tou jao :D
hye bhiya mein moti hoti hi nhi jitny marzi rice kha lo :p
ap bhi isi thra khush raho Ameen :)
yea nakal tou sub ki krni ti pr time nhi ta na mery pas ina chalo fir shai {(cofee)}

lolzzz Abhi aur kiya ban na hai {)^}) Cat ? sherni ? ya bandar lolz :p ... Ccomplain naa karo moti ho jao gi :p ...
Ameen ...
HMM

Nelly

VIP
Sep 23, 2009
United Kingdom
@Mahen ur such a sweet n innocent person :) Tafreehmela pe jab se aap aai hain i can say without any doubt k bohat se chehron pe smile laayi hain, bohat kum log aise hotay hain jo apni egoism n kisi b attitude k parwah kiye baghair doosron ko khush rakhtay hain, may ALLAH swt shower his blessings upon u n keep u smiling forever n forever (Ameen)

i would've wish u more todai, lekin abi aapke accident ka suna tou i pray ke ALLAH ta'ala aapko jald se jald mukammal recovery den aur tum phir se jaldi se hamen join kar lo :) love u alot sweeet sis x

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
Owsum , Superb , Very Nice :P
@Mahen ur such a sweet n innocent person :) Tafreehmela pe jab se aap aai hain i can say without any doubt k bohat se chehron pe smile laayi hain, bohat kum log aise hotay hain jo apni egoism n kisi b attitude k parwah kiye baghair doosron ko khush rakhtay hain, may ALLAH swt shower his blessings upon u n keep u smiling forever n forever (Ameen)

i would've wish u more todai, lekin abi aapke accident ka suna tou i pray ke ALLAH ta'ala aapko jald se jald mukammal recovery den aur tum phir se jaldi se hamen join kar lo :) love u alot sweeet sis x
Ameen >>> @Mahen Itni duayein tumhay ki hain sab nay in sha Allah Allah tumhay jaldi sehtyab karain ... Ameen

Mahen

Alhamdulillah
VIP
Jun 9, 2012
laнore
aap ka last message laine tak k liye open rakha tha to us din k baad aap nhi paayi thats y maine thread close nhi kiya!
jaldi se interview k baare may last message dain den close karti hun ;)
{}{456okay souchti ho ab kia likho iny din ho gye sub bhol gya me ko :p

Reactions: kool~nomi

Mahen

Alhamdulillah
VIP
Jun 9, 2012
laнore
awesome and great segment .. bhot hi acha guzrea ta wohh week :p mein itna kuch janti nhi ti apny barye mein jo ab jana .. start mein zara confuse hoie ti cos
aj sy phly kabi asy intro. nhi diya :D pr bhot maza aya sub ny asy asy questions pouchye ky kud py achi khasi research ho gie :p
thank you all ov you :) yaha sub hi bhot friendly nature ky hai :)

thanks @Don mery iny tags bardash krny k lye :) thanks @RedRose64 ap ny mujy yaha invite kia :) and @Nelly @hoorain @ShyPrincess @kool~nomi @Prince_Farry @ADVENTURER242 @Rubi @Fa!th @*SHB* @Atif-adi @SUBHAANA @ChoCo ap sub ny mujy itna payr diya jis k mein qabal nhi ti {(cray)}

ho skata ha ab mein na ao yaha ya kam hi ao :( pr ho sakye tou apni dua'on mein mujy hemisha yad rakhna ap sub :)
mujy orr kuch nhi ciye wsie ap sub ki dua k :)
mujy pata hai ye brain tumor mujy nhi chorye ga :( many 4 years sy apny gahr walo ko bs tensions hi di hai meri sister meri mama baba sub meri waja sy preshan hoty mein sub ko tension dathi ho orr meri sister hemisha mujy khush krny mein lagi rahti hai jab k mein tou kabi bhi unn ko koi khushi nhi dye saki
mery baba ka khuab ta mein Doctor bano jo k mein pura hi nhi kar pai meri mama ny apni pasand sy meri engagement ki ti jo k thoot gie meri bemari ki waja sy
sirf cute ya payera hony sy kuch nhi hota ap ki qismat achi honi ciye :) jo k shiyd ..... ufffffffff sorry pata nhi kia kia bol diya many :p
mary baba ny ek bar kaha ta maheen brave bano mujy tumry face py ye udasi nhi ciye hansi ciye brave wohi hota jo mushakl sy mushakl waqt mein bhi muskrata rahye us din sy mein khush rahti apny baba k lye orr roti kina ho din mein ye koi nhi janta {}{456
sorry ap logo ko bhi borr kar diya :D kher mein yaha raho ya na raho please mujy apni dua'on mein yad rakhna :)

SHB_Bhaiya

محمد شعیب ںاصر
Super Star
Jan 31, 2010
Karachi
awesome and great segment .. bhot hi acha guzrea ta wohh week :p mein itna kuch janti nhi ti apny barye mein jo ab jana .. start mein zara confuse hoie ti cos
aj sy phly kabi asy intro. nhi diya :D pr bhot maza aya sub ny asy asy questions pouchye ky kud py achi khasi research ho gie :p
thank you all ov you :) yaha sub hi bhot friendly nature ky hai :)

thanks @Don mery iny tags bardash krny k lye :) thanks @RedRose64 ap ny mujy yaha invite kia :) and @Nelly @hoorain @ShyPrincess @kool~nomi @Prince_Farry @ADVENTURER242 @Rubi @Fa!th @*SHB* @Atif-adi @SUBHAANA @ChoCo ap sub ny mujy itna payr diya jis k mein qabal nhi ti {(cray)}

ho skata ha ab mein na ao yaha ya kam hi ao :( pr ho sakye tou apni dua'on mein mujy hemisha yad rakhna ap sub :)
mujy orr kuch nhi ciye wsie ap sub ki dua k :)
mujy pata hai ye brain tumor mujy nhi chorye ga :( many 4 years sy apny gahr walo ko bs tensions hi di hai meri sister meri mama baba sub meri waja sy preshan hoty mein sub ko tension dathi ho orr meri sister hemisha mujy khush krny mein lagi rahti hai jab k mein tou kabi bhi unn ko koi khushi nhi dye saki
mery baba ka khuab ta mein Doctor bano jo k mein pura hi nhi kar pai meri mama ny apni pasand sy meri engagement ki ti jo k thoot gie meri bemari ki waja sy
sirf cute ya payera hony sy kuch nhi hota ap ki qismat achi honi ciye :) jo k shiyd ..... ufffffffff sorry pata nhi kia kia bol diya many :p
mary baba ny ek bar kaha ta maheen brave bano mujy tumry face py ye udasi nhi ciye hansi ciye brave wohi hota jo mushakl sy mushakl waqt mein bhi muskrata rahye us din sy mein khush rahti apny baba k lye orr roti kina ho din mein ye koi nhi janta {}{456
sorry ap logo ko bhi borr kar diya :D kher mein yaha raho ya na raho please mujy apni dua'on mein yad rakhna :)
tum ho he itni pyari mahen ke koi jitna bhi kharoos ho tum se pyar zaroor karey ga iss ki sub se bari misaal to mai he hon.... :D aur zindagi ka kisi ka bhi koi bharosa nahi meri pyari behnaa may be aaj mai idhar post ker raha per kal mai ooper hon Allah ke pass so jis zindagi ka itna nahi pata us ke lea rona kaisa.... aur khush raha kero aur roya bilkul nahi kero Inshallah Allah pak tumhari her beemari door door dooor ker de ga .... aur behtreeen ajar miley ga tumhe saber ka inshallah... aur haan kaan khoool ke aur achi tarah saaf ker ke sun looo... tum kahin bhi nahi jaa rahi ho aur hamesha hamarey sath raho gi.... tumhari zaat se kisi ko itni tension nahi hai jitni khushi hoti hai tum se baat ker ke aur tumhara accident ka sun ke dil bechain hua thaa per uss se bhi zyada khushi hoi tumhare hosh mai aaney aur tumharey theek honey ki aur inshallah mujhe yaqeen hai aisey he aik din hum sub ki aur aap ke parents ki duaoun se brain tumor ki bhi aisi ki taisi ker ke rakh deni mairey bahdur bachey ney... okey aur aap ke baba ne bilkul theek kaha udaas naah hua kero naa sub ke samney aur naa he tanhaee mai kyon keh tumhe to shokh rehna hansna muskarana hai .... aur khush khush reh ke sabit kerna hai keh zindagi zinda dilli kaa naam hai .... :D

Reactions: kool~nomi and Mahen
Status
Not open for further replies.