Log Larkioon Ki Izzat kab karenge?

• Work-from-home

Waqar Hussain

M@In ALbela M@I M@sTana
VIP
Aug 12, 2008
chand k paar
jazz is baat may koe shak nahi k jis nay izzat kerni ho usay koe parda karay yeha na karay koe parwah nahi , lekin behter yehi hay jitna ho sakay shetan k shur say bacah jyae utna he larki k liye acaha hay q k nit naye fashion aur tarah trah k maboosat samnay walay k zehan m kaye sawalat ku janam deta hay

main bilkul agree kartaa hoo sajid bhai say aur main bhi atney dair say yahee bolna cha raha ta

Zee Leo

~Leo ! The K!ng~
Banned
Aug 1, 2008
Karachi
jazz tum ne quran ka translate parha hai jo maine oper reference dya surah ahzab ka ..? us main saaf likha hai agar koi aurat aisa karey gi toe koi un ko eaza na dega mean tang nahi karega .. aur Quran main aik zabar ya zer ki bhi ghalti nahi so understand

Reactions: Hans_Mukh

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
Aapne jho kaha voh belkul sahi hain but yaha pe ek aur sawal bhi hain k jho loug hijab kerte hain unhe bhi aajkal tung kiya jata hain uske bhi kahe reasons hain which I'll try to declare it InshAllah but pahle athe hain aapke sawal k jawab pe k loug larkioon k izzat kub karenge??ager larkiya wakiye taur pe aapni izzat ki protection kerna chahte hain and they really want to be save from such misbehaves of the seciety so they need a proper hijab aajkal tu hijab ka bhi fashion bana hua hain ager hum dekhe tu...for example:

jho loug hijab bhi kerte hain and tub bhi unhe tung kiya jata hain uska ek wajah yeh bhi hain k yeh loug proper hijab nahin kerte proper hijab mei yeh bhi hain ka aap bahir loug k lie khud ko beautify na kare as she did..

"The Hijab must cover her body completely from the top to the bottom, except face and hands." this is just 1 condition of hijab yeh donu he image mei dekh rahe hain but u know what? image mei sister ne hijab k saath jho make up ki hain its enough to attract someone aap hijab bhi kero and make up then yeh kaise hijab hue??
so yeh ek reason the jho hijab k saath bhi logu ko tung kiya jata hain but ek aur reason yeh bhi hain k hijab is not only for women but it is for men too.
The Qur'an lays down the principle of the law of modesty. In Surah 24: An-Nur: 30 and 31, modesty is enjoined both upon Muslim men and Muslim women
Say to the believing men that they should lower their gaze and guard their modesty: that will make for Greater purity for them: And God is Well-acquainted with all that they do. And say to the believing women That they should lower their gaze And guard their modesty: and they should not display beauty and ornaments expect what (must ordinarily) appear thereof; that They must draw their veils over their bosoms and not display their beauty except to their mahrams...

tu ager humare muslim brothers bhi buray nazer na kare girls pe and they really give them respect then tu yeh naa girls k lie respect hugi but actually khud boys k lie bhi hugi...
ager koi bhi larka kessi larki ko tung kerne se pahle itna samjhe k jess girl pe buray nazer rakh raha ager aise he koi uske Maa bahen k saath kare then uska kia reaction hoga???
ofcourse voh us bande ko nahin chorega tu phir aapni maa bahen and dusre k maan bahno k lie itne ikhtelaaf nazer kio???
All I can say is that:
"give respect so you Could be respected" this my personal experiance and this is what I believe too...
so girls ko and boys ko donu he samajh ki zaroorat huti hain kio k yeh donu he muashre k ache aur bure kaam anjaam dete hain not only one of them..
so I hope it helped you to find the answer...zee

Sara Cilli Milli

!*!Bulbul!*!
Super Star
Oct 21, 2010
disney land (-'')
Aapne jho kaha voh belkul sahi hain but yaha pe ek aur sawal bhi hain k jho loug hijab kerte hain unhe bhi aajkal tung kiya jata hain uske bhi kahe reasons hain which I'll try to declare it InshAllah but pahle athe hain aapke sawal k jawab pe k loug larkioon k izzat kub karenge??ager larkiya wakiye taur pe aapni izzat ki protection kerna chahte hain and they really want to be save from such misbehaves of the seciety so they need a proper hijab aajkal tu hijab ka bhi fashion bana hua hain ager hum dekhe tu...for example:

jho loug hijab bhi kerte hain and tub bhi unhe tung kiya jata hain uska ek wajah yeh bhi hain k yeh loug proper hijab nahin kerte proper hijab mei yeh bhi hain ka aap bahir loug k lie khud ko beautify na kare as she did..

"The Hijab must cover her body completely from the top to the bottom, except face and hands." this is just 1 condition of hijab yeh donu he image mei dekh rahe hain but u know what? image mei sister ne hijab k saath jho make up ki hain its enough to attract someone aap hijab bhi kero and make up then yeh kaise hijab hue??
so yeh ek reason the jho hijab k saath bhi logu ko tung kiya jata hain but ek aur reason yeh bhi hain k hijab is not only for women but it is for men too.
The Qur'an lays down the principle of the law of modesty. In Surah 24: An-Nur: 30 and 31, modesty is enjoined both upon Muslim men and Muslim women
Say to the believing men that they should lower their gaze and guard their modesty: that will make for Greater purity for them: And God is Well-acquainted with all that they do. And say to the believing women That they should lower their gaze And guard their modesty: and they should not display beauty and ornaments expect what (must ordinarily) appear thereof; that They must draw their veils over their bosoms and not display their beauty except to their mahrams...

tu ager humare muslim brothers bhi buray nazer na kare girls pe and they really give them respect then tu yeh naa girls k lie respect hugi but actually khud boys k lie bhi hugi...
ager koi bhi larka kessi larki ko tung kerne se pahle itna samjhe k jess girl pe buray nazer rakh raha ager aise he koi uske Maa bahen k saath kare then uska kia reaction hoga???
ofcourse voh us bande ko nahin chorega tu phir aapni maa bahen and dusre k maan bahno k lie itne ikhtelaaf nazer kio???
All I can say is that:
"give respect so you Could be respected" this my personal experiance and this is what I believe too...
so girls ko and boys ko donu he samajh ki zaroorat huti hain kio k yeh donu he muashre k ache aur bure kaam anjaam dete hain not only one of them..
so I hope it helped you to find the answer...zee
nice sis.........

~Maano~

Mar 23, 2011
very nice sharing................
apne bht ache alfaz mn describe kiya............
1 dafa Hazrat BiBi FATIMA (R.A) K Sir se DUPATA thora sa sirk gea tha toe chand sharam k marey nae tha nikla..............
1 Hadees Shareef mein ata hai k
Jo Larki nanagy sir gher se bahir nikalti hai r us per kisi ghair mard ki nigah perti ha toe wo
qyamat k roz teen logun ko apney sath jahanam mn ly ker jaye gi
1-uska baap
2-uska bhai
3-uska khawand

Atif-adi

-{عادي}-{Adi}-
VIP
Oct 1, 2009
Sharjah, U.A.E
true said ZEE,
per larkio ki izzat gher se bahar ki to bht duur ki bat hai, but i think k unhein gher me bhi kabhi kabhi izzat nai milti, like in some of our families they dont treat girls as boys, larko ko sari saholat n sab kuch milta hai n larkio ko her bat me compromise kerne ko kehte hian, alhumdulillah me girls ki izzat bhi kerta hun n i treat them as they should be treated, i think girls k bahar jane me koi prob nai hai na hi un k job kerne me hai, ager wo burkhey me jaein apne hijab me rahe to, but na sirf zahiri hijab me is k sath sath dil se bhi hijab karien like kafi girls hijab me b hoti hain per they look at guys n do all that things that an ordinary non hijab girl do... kher topic esa hai k is per jitni bat ki jae kam hai, but me yaha boys se bhi kehna chahunga k wo bhi girls ki respect karein na sirf bahar ki girls ki bul k apne gher me behno ki bhi... nice sharing ZEE :)

Reactions: Zee Leo

Zee Leo

~Leo ! The K!ng~
Banned
Aug 1, 2008
Karachi
nice comments Adi .. zabardast dil se hijaab truely ye word main kehna chah raha tha i mean samjhana cha raha tha :)

Reactions: Atif-adi

RedAngel

Super Star
Jan 8, 2010
dream land
wasy log is reality ko manty ni...........specially larkian...........mjy yad ha ek baar main half sleves phn k uni gai thi to mjy mery ek teacher ny kha tha sony mtlb gold ko hmysha chupa k rakha jata ha............

Reactions: Atif-adi