• Work-from-home

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar

Missing Gems of TafreehMela

Asalam-o-alaikum Wrwb
I Hope aap sab theek honge!
Iam here with a new thread and suddenly yeah thread mind mei aya when I was about to mention Saviou's name in missing you online thread...
es naam se aur threads bhi hain like missing you online but difference serf yahi hain k yaha aap logu ko TM k shoro mei se voh members jenho ne TM ko aapna waqt aur ache yaadein diye unka naam ziker kerna hain and unke baare mei New members ko mention kerna hain like voh kaise the and how they were a Gem of TafreehMela and now they are just in Missing List, jub k voh loug nai hain lekin pir bhi unke hard work k wajah se he aaj TM itne ache position mei hain so es list mei vohi Khaas members k naam lene hain, who really worth it and who are the real gems...
I would like to name Saviou's First because he is the first one jenhe mai Janti hu yaha pe, jense TM mei dosti hue and he is among those members, jenhone TM k lie kuch ker k dekhaya hain and unke Mahnut wakiye kabel-e-zikr hain,
So he is a Gem of TM which is missing Now Adays /:)
hope to see him back very soon InshAllah..
ab aap sab start kare and unka ziker kare jho missing hain but TM k Gems mei shumaar hote hain jenhu ne kabhi TM mei buhut mahnut kiye...

Hoorain

*In search of Oyster Pearls*
VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
ahan beautiful n stylish thread i must say :-bd
saviou bhaya ko to aap mention kar hi chukki hain
baqi reply baad may {(popcorn)}

Reactions: Hans_Mukh

SHB_Bhaiya

محمد شعیب ںاصر
Super Star
Jan 31, 2010
Karachi
Dream Girl :s

Aik larki jo tm ki intial stage pe aae aur tm pe behtreen waqt guzara aur bohat mazedar thread lagae aur bohat successful mod rahi aur fir woh achanak se ghayb ho gae.... Kya wajah theee ... Bohat se log jan naa chahte hain per never know that but I think she is Gem of TM

RedRose64

Co Admin
Mar 15, 2007
Canada
walikum salam..

ahan nice thread sabah.. bohat dayz baad aisi thread nazar aye jis may maira sach may dil kar raha ha reply karne ka.. no doubt TM pay bohat se aisay members rahay jin ka work qabil e tareef ha.. koch to TM staff may thay n koch staff se bahir ne b bohat mehnut ki... koch names jo abhi mairay mind may aa rahay hain wo ye hain:

Envy, Unique Style, Dreamy Girl, Red Virus, Saviou, Lucky, Waqar Bhai, Zulqarnain, Cindrella, Binte Ayesha, Huda any many many many more...
Filhal itnay he mairay mind may names ayay hain.. waisay to aik bohat bari list hai.. and mairay lie to wo tamam members golden star hain jinho ne TM pay register kia and apna qeemti time nikaal k koch posts ki.. Except Spammers lol :)

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
walikum salam..

ahan nice thread sabah.. bohat dayz baad aisi thread nazar aye jis may maira sach may dil kar raha ha reply karne ka.. no doubt TM pay bohat se aisay members rahay jin ka work qabil e tareef ha.. koch to TM staff may thay n koch staff se bahir ne b bohat mehnut ki... koch names jo abhi mairay mind may aa rahay hain wo ye hain:

Envy, Unique Style, Dreamy Girl, Red Virus, Saviou, Lucky, Waqar Bhai, Zulqarnain, Cindrella, Binte Ayesha, Huda any many many many more...
Filhal itnay he mairay mind may names ayay hain.. waisay to aik bohat bari list hai.. and mairay lie to wo tamam members golden star hain jinho ne TM pay register kia and apna qeemti time nikaal k koch posts ki.. Except Spammers lol :)
Yeah True...

Hans_Mukh

~~ Catch Me if u Can~~
VIP
Dec 1, 2008
Logon Ki Soch May
yeah SHb , Dream Girl is really a superb GEM of TM, We never 4gt her

I wanna mention one more name

i..e Unique Style

She is also did a lot of new threads and share her new ideas in the development of TM, she gave a lot of time in every section of TM and she did a hard work for TM

and suddenly she left the TM When TM was on his peak

We really miss her and never ignore her work and hardship and love with TM

Now she is only missing list but we should appreciate her work and time which she devote for TM

She is Also A "Real GEM" of TM and TM family

Reactions: ~Prince-Farry~

RedRose64

Co Admin
Mar 15, 2007
Canada
yup right :)

yeah SHb , Dream Girl is really a superb GEM of TM, We never 4gt her

I wanna mention one more name

i..e Unique Style

She is also did a lot of new threads and share her new ideas in the development of TM, she gave a lot of time in every section of TM and she did a hard work for TM

and suddenly she left the TM When TM was on his peak

We really miss her and never ignore her work and hardship and love with TM

Now she is only missing list but we should appreciate her work and time which she devote for TM

She is Also A "Real GEM" of TM and TM family

SHB_Bhaiya

محمد شعیب ںاصر
Super Star
Jan 31, 2010
Karachi
Shb Bhai,

Zindagi k kiya bharosa kub kaha aur kaisi zindagi ki akhri sham ho jaye

kiya pata kal ho na ho

is liye keh raha hoon
Oh acha acha per zindagi ka to kisi insan ka para nahi aur abhi to aap ne poote pootian khilane hain bhaiya.... So abhi ooper jaane ki baaten choro aur TM ke pillar to ho he aap aur sub se best communication skills aap ke pass hai shayd he koi banda jo aik baar bhi aap se mila ho aap ko kabhi bhula paye ga..... So Gem shem to aap bano ge hee per pehle Aap ne to abhi tm ke Gem Saviou bro ko wapis lana hai ...... :D.

yoursks

Always different.., Confirm
VIP
Jul 22, 2008
دعاؤں میں
@Sabah - nice way to dedicate to missing ones...

@RR - shukar hai RR u ka dil bhee chaha kisi thread maen reply karne ko....

@Hans_mukh - Sajid bhai aap bhee TM ka qeemti asasaa haen... Allah ta'laa aapko TM se munsalik rakhe..., aap to new aane walon ke liye mishal-e-raah haen...

Hans_Mukh

~~ Catch Me if u Can~~
VIP
Dec 1, 2008
Logon Ki Soch May
Insha'Allah, I'll try my best to bring him back here

but abhi wo xara vacation per hay apni future planning{(baby}) k liye

Hope k app samjh gaye hon gay {(haha)}

Oh acha acha per zindagi ka to kisi insan ka para nahi aur abhi to aap ne poote pootian khilane hain bhaiya.... So abhi ooper jaane ki baaten choro aur TM ke pillar to ho he aap aur sub se best communication skills aap ke pass hai shayd he koi banda jo aik baar bhi aap se mila ho aap ko kabhi bhula paye ga..... So Gem shem to aap bano ge hee per pehle Aap ne to abhi tm ke Gem Saviou bro ko wapis lana hai ...... :D.

Hans_Mukh

~~ Catch Me if u Can~~
VIP
Dec 1, 2008
Logon Ki Soch May
Aray Shezad bhai, hum gems kaha aur hamrai oukaat kiya

hum tu sirf TM k aik cohtay say worker hay ju apni awaz TM k platform say dossro tuk phuhcnahany ki kosish ker rahay hay

k shyed dossro k sath hamrai be islah ho jaye

khair app k comments k shukriya

@Hans_mukh - Sajid bhai aap bhee TM ka qeemti asasaa haen... Allah ta'laa aapko TM se munsalik rakhe..., aap to new aane walon ke liye mishal-e-raah haen...

Reactions: yoursks