What Is The Real Love And Devotion Towards Your Country

• Work-from-home

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
What is the Real love and devotion towards your country!
415086-Pakistaniflaglove-1343678496-395-640x480.jpg
Asalam-o-alaikum​
This is My own written idea about recent independence day Of Pakistan! I had no plan to write this but just automatically what came in my mind thinking of independence day so I just wrote it today and I've describe my idea's about this day, 14th august. so thought to share with you and in my blog, please read and pass your comments of what you think about it.thank you :)
Which kind of Independence day we are mean to celebrate?​
when the whole nation has been afflicted with crisis and is suffering a harsh time of their lives.​
Today the nation is yelling and asking for their rights. where is that?​
a poor man struggles hard to get just a grain of rice and a bit of food to feed his family.​
a distressed mother is crying and asking for justice of her innocent sons, who were brutally killed in a huge presence of people and yet nobody step forward to help them.​
how can we call such a country independent where there is no civilization, no humen rights and most important no practice of Islamic law.​
Today pakistan has been affliated with corrupt principles and promises of it's leaders, who promise to support and help poors and use to decieve people by their long speeches in yearly event of 14th august and then within just a blink of the eye they forget what they said a sec before.​
14th of august Has lost it's worth and meaning the day when the country was owned by deceivers and cheaters.​
pakistan today has become an era of sovereignty for the leaders and preseident, who consider themselves a destiny writer of this nation,whatever they do, it's their kingdom so no one shall ask.​
how can we celebrate and why to celebrate?​
when you cant find tranquility in nation, neither happiness in present nor any preserveness for the future.​
anyhow!​
that was about the leaders, Now let's illustrate some points about the people too.​
when the month of august starts you will se everywhere a green flag hanging, and waving.​
everyone decorates their homes and shops with green flag and singing anthem songs and petriotic poetries dedicated to country. there is nothing bad on it!​
Bad is:​
when you have love for the country but you carry a heart full of hatred for the people of that country.​
here a brother is enemy of the other one, while islam says:​
a muslim is brother of another muslim.​
bad is when you have bad intention for the others, you cheat your brother, kill him, you neglect the rights of your parents, your neighbors.​
but yeah when independence day reaches then that pertiotic feelings hits your heart and then love and devotion raises for you country, just for a special day which is 14th of august.​
O man! why dont you understand country is by it's nation and people.​
pakistan is not just a piece of green paper with a sign of star and moon to carry and wave it whole day, whole year. it's a name of this nation, so love to country means to love your people.​
Walahi untill you wont seek goodness and love for your people you wont ever love your country, I bet you, it's just showing off.​
Tonight you'll see the country is covered with lights, However we dont have a candle to light our homes. and it never seems like loadshading ever occurs in pakistan. How mean!​
My points here are not against the devotion and love which you all have for the country but it is that why this devotion is not for eachother and if it is then why it's just for a single day not forever.​
one thing more which I constantly see that people due to over anger and hatred starts making fun of zerdari, and they use to cartoonize his face and completely changes the creation.​
have anyone wondered that what actually they are doing?​
you aren't making fun of zerdari or cursing him but you are making fun of the creation of your creator. and cursing yourselves.​
who have given you the power of making fun of Allah's creation, it's forbidden.​
Let Allah (S.W.T) deal with him, he is enough.​
if you really wanna do something and get rid of such president and leaders then while voting, give your votes wisely thus later there will be no need of doing such forbidden works.​
what pakistan needs is to Bring a new revolution, needs sincere and honest leaders to get back the lost freedom.​
and then no one's right will be neglected, and then we can hope for a better tomorrow in pakistan.​
then you have the right to happily and proudly wave this green flag. :)
May Allah changes and makes the situationa better in pakistan. Ameen​

@Pari @Nelli @masoom_se_chahat @hoorain @*SHOAIB* @Atif-adi @Qawareer @yoursks @S_ChiragH @UqAbi-RoOh

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
Karachi,PK
Wa'alaikum assalaam Masha'ALLAH really an osum speech Sabah sis

sach kahun to mene socha abhi aadha parhunga aur baqiya baad mein

lekin parhne laga to dilchasp lagi so mene poori hi parh li really great written sis . . .

Jahil

Banned
Jul 1, 2011
Karachi
mujhe samajh nhi aata ye sabah hr thread english main hi kyun lagati hai ab kya hum ek thread ke lye english language course kr ke aya kren

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
Wa'alaikum assalaam Masha'ALLAH really an osum speech Sabah sis

sach kahun to mene socha abhi aadha parhunga aur baqiya baad mein

lekin parhne laga to dilchasp lagi so mene poori hi parh li really great written sis . . .
thank you Bro![DOUBLEPOST=1344882677][/DOUBLEPOST]
very well said... :)
thank you pari :)[DOUBLEPOST=1344882773][/DOUBLEPOST]
mujhe samajh nhi aata ye sabah hr thread english main hi kyun lagati hai ab kya hum ek thread ke lye english language course kr ke aya kren
Oh sorry fahad, kia hai k urdu se mere english better hai eslie, abhi ager esay urdu mei likh the then sab kafi mistakes nekalte aur kuch aise proper words hai jho urdu mei mujhay maloom nai hote tu eslie bhi english mei likhna hota hain.

Reactions: Pari and S_ChiragH

The horror

Banned
Nov 24, 2011
the haunted mansion
ان تازہ خداؤں میں بڑا سب سے وطن ہے
جو پیرہن اس کا ہے ، وہ مذہب کا کفن ہے

یہ بت کہ تراشیدۂ تہذیب نوی ہے
غارت گر کاشانۂ دین نبوی ہے

بازو ترا توحید کی قوت سے قوی ہے
اسلام ترا دیس ہے ، تو مصطفوی ہے

یہ مسلہ بہت پیچیدہ ہے شائد میری بات کسی کو سمج نہ آے. وطن کا جو تصور آج کل ہے وہ اسلام سے بلکل مختلف ہے. کیوں کے اسلام کسی سرحد کا قائل نہیں. اپ یا تو اسلام کو ساتھ لے کر چل سکتے ہیں یہ پھر جو آج کل وطن کا سیاسی تصور ہے اس کو. پاکستان نے بحیثت ملت اسلام کو نقصان پونچایا ہے ..اپ اس مٹی کے ٹکڑے سے جتنی محبت کر لیں .. اس کی کوئی حثیت نہیں ہے . کیوں کے یہ تصور آیا ہی اس لئے ہے تا کے مسلمانو ن کو علحیدہ کیا جا سکتے .. اور ان کو اکھٹا کیا جانے سے روکا جائے .. پاکستان نے اپنی زمین کفّار کو دی .. .. یعنی افغان مسلمانون کے ساتھ جو کچھ امریکا نے کیا اس میں پاکستان برابر کا شریک ہے .... پاکستان کی آرمی اس وقت اسلامی آرمی نہیں ہے کیوں اس کے زیادہ تر قانون قانون برٹش ہیں...لوگ ایک طرف اسلام اسلام کرتے ہیں اور دوسری طرف ان بنیادی چیزوں کا پتا نہیں.... پاکستان کی عدالتیں بھی برٹش ہیں .. پاکستان میں فرض کرو اگر شریعت کا نفاذ ہو بھی جاتا ہے. تو سب سے پہلے شریعت کی زد میں بھی وہ لوگ آیئں کے .. جو اس پاکستانی ماحول میں رہنے کے عادی ہیں.. اور سب سے زیادہ شریعت کی مخالفت بھی یہی لوگ کریں گے .. جو آج پاکستانی ہیں .. کیوں یہ اس کلچر میں ڈل چکے ہیں .. مثال کے طور کوئی لڑکی اگر گھر سے باھر جانا بھی چاہتی ہے تو اس کو اپنے ساتھ کوئی اپنا عزیزی رشتہ دار رکھنا پڑے گا .. اس کو مناسب اسلامی لباس پہنانا پڑے گا.. جو مرے خیال میں آج کل کے اداروں کی لڑکی اور لڑکے کبی پسند نہیں کریں گے...میری اکثر روشن خیال لڑکیوں اور لڑکون سے اس بارے میں بات ہوتی ہے .. وہ اسلام کو نماز روزے کی حد تک تو پسند کرتے ہیں .. کلمہ پڑنا تو جانتے ہیں .. جنّت اور جہنم کا بھی پتا بھی ہے . لیکن بحثیت نظام پسند نہیں کرتے . اقبال نے کبی ایسے پاکستان کا خواب نہیں دیکھا .. اقبال نے کبی اپنی شاعری پاکستان کا نام نہیں استعمال کیا. ہماری کتابوں میں ہمارے بچو ن کو جھوٹ پڑھایا جاتا ہے.. ان کو برین واش کیا جاتا ہے . اپ اوپر کی شاعری سے دیکھ سکتے ہیں اقبال نے وطن کو خدا کہا ہے . آج جو لوگ پاکستان کی جان دے رہے وہ اسی خدا کے لئے مر رہے ہیں نہ کے وہ اسلام کے لئے .. نیٹو حملون میں جو فوجی مارے جاتے ہیں وہ اس تازہ خدا کے لئے مرتے ہیں . کیوں اسلام میں تو کسی وطن کا تصور نہیں ہے .. ڈراموں میں اس تازہ خدا بڑھا چڑھا کے پیش کیا جاتا ہے. کیوں فوجی مرتا ہے تو اس کو شہید بولتے ہیں . حلانکے شہید تو خالصتان الله کے لڑتا ہے نہ کے ملک کے لئے یا کسی مٹی کے ٹکڑے کے لئے ..

Reactions: Sabah

Qawareer

میرا خدا ہر روز مجھے نئی خوشیاں دیتا ہے
VIP
Sep 1, 2010
Wssalam u alaikum
SumAmeen @ Dua
bilkul sach likha..humare Watan ko ab sirf humare qoli izhar-e-muhabat ki zarurt nahi ,,amlan muhabat ki zarurt hai,jb hume Watn k logo se muhabat nhi ho sakti to Us watan se muhabbat ka dawa kese kar sakte hain...
14 August ko sabz jhandon ,speeches aur national songs se manana koi buri baat nahi,achi baat hai lekin hum is baat ko pehle zehan me rakhna chahiye hum apne Watan ko is muhabat ka koi amli saboot b to den,jo Arz-e-Pak humari pur'khalos muhabat k liye tars rahi hain jis k rehne wale humare zra c tawaju chahte hain,humari madad k talib hain,bhok,aflas aur drones se marne wale log humare hi Hum'Watan hain..woh b kya hum'watan huve jo apne Hum'watan bhai ka dard hi na smjh saken,..!
bal'k hum to musalman hain hume to apne Watan k musalmano k sath sath dosre musalmano k dard ko b apna smjhana hai..yahi Pakistan ka maqsad tha Pakistan to islam k liye bana tha ..phir hum kyun apne zaati mufadat,aur nafraton ko dil me liye bithe hain..Hume apne Watan ko muhabat ka aur Amn ka dees bnana hai ta'k aane wale waqton me hume khud pe yeh sharmindagi na ho k humari muhabat to sirf nam ki baat hai,bal'k hume ise kaam ki muhabbat hona chahiye:p
Allah Pakistan ko sahi mano me ek islami falahi mumlikat bnayen..Ameen
inshaAllah ese din zarur aayen ge,hume koshish karte rehna chahiye..:)
Millat ke Sath Rabta Ustawar Rakh

Pewasta Reh Shajar Se,Umeed-e-Bahaar Rakh!

Babar-Azam

"Be serious" - "I am wild"
TM Star
Jun 27, 2010
Abbottabad
Well Written!

Pakistan ki tabahi ka sabab he yahe hai... k hum mili naghmun, jhanday lehrany mai tu buhat mahir hain laiken jab baat ajati hai duties ki hum ghafil, baat ajai hum watnun se muhabbat ki hum ghafil, baat ajai voting ki hum ghafil, aur sab se bhar kar qanoon ko follow karny ki tu hum ghalti karty he nai...Pakistani jis maqsad k liay azad hoa tha wo maqsad aaj tak pora nai hoa.... mery khyal se sirf jhanday se hum sabit karain k hum azad hai tu yeh bewakofi hai...pehly us maqsad k liay tu hum deyanat dari se koshesh karain tab ja k Fakhar se jhanday lehrany ki koi wajha banti hai.........

Reactions: Sabah and hoorain

Hoorain

*In search of Oyster Pearls*
VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
What is the Real love and devotion towards your country!
Asalam-o-alaikum​
This is My own written idea about recent independence day Of Pakistan! I had no plan to write this but just automatically what came in my mind thinking of independence day so I just wrote it today and I've describe my idea's about this day, 14th august. so thought to share with you and in my blog, please read and pass your comments of what you think about it.thank you :)

Which kind of Independence day we are mean to celebrate?
when the whole nation has been afflicted with crisis and is suffering a harsh time of their lives.
Today the nation is yelling and asking for their rights. where is that?
a poor man struggles hard to get just a grain of rice and a bit of food to feed his family.
a distressed mother is crying and asking for justice of her innocent sons, who were brutally killed in a huge presence of people and yet nobody step forward to help them.
how can we call such a country independent where there is no civilization, no humen rights and most important no practice of Islamic law.
Today pakistan has been affliated with corrupt principles and promises of it's leaders, who promise to support and help poors and use to decieve people by their long speeches in yearly event of 14th august and then within just a blink of the eye they forget what they said a sec before.
14th of august Has lost it's worth and meaning the day when the country was owned by deceivers and cheaters.
pakistan today has become an era of sovereignty for the leaders and preseident, who consider themselves a destiny writer of this nation,whatever they do, it's their kingdom so no one shall ask.
how can we celebrate and why to celebrate?
when you cant find tranquility in nation, neither happiness in present nor any preserveness for the future.
anyhow!
that was about the leaders, Now let's illustrate some points about the people too.
when the month of august starts you will se everywhere a green flag hanging, and waving.
everyone decorates their homes and shops with green flag and singing anthem songs and petriotic poetries dedicated to country. there is nothing bad on it!
Bad is:
when you have love for the country but you carry a heart full of hatred for the people of that country.
here a brother is enemy of the other one, while islam says:
a muslim is brother of another muslim.
bad is when you have bad intention for the others, you cheat your brother, kill him, you neglect the rights of your parents, your neighbors.
but yeah when independence day reaches then that pertiotic feelings hits your heart and then love and devotion raises for you country, just for a special day which is 14th of august.
O man! why dont you understand country is by it's nation and people.
pakistan is not just a piece of green paper with a sign of star and moon to carry and wave it whole day, whole year. it's a name of this nation, so love to country means to love your people.
Walahi untill you wont seek goodness and love for your people you wont ever love your country, I bet you, it's just showing off.
Tonight you'll see the country is covered with lights, However we dont have a candle to light our homes. and it never seems like loadshading ever occurs in pakistan. How mean!

My points here are not against the devotion and love which you all have for the country but it is that why this devotion is not for eachother and if it is then why it's just for a single day not forever.
one thing more which I constantly see that people due to over anger and hatred starts making fun of zerdari, and they use to cartoonize his face and completely changes the creation.
have anyone wondered that what actually they are doing?
you aren't making fun of zerdari or cursing him but you are making fun of the creation of your creator. and cursing yourselves.
who have given you the power of making fun of Allah's creation, it's forbidden.
Let Allah (S.W.T) deal with him, he is enough.
if you really wanna do something and get rid of such president and leaders then while voting, give your votes wisely thus later there will be no need of doing such forbidden works.

what pakistan needs is to Bring a new revolution, needs sincere and honest leaders to get back the lost freedom.
and then no one's right will be neglected, and then we can hope for a better tomorrow in pakistan.
then you have the right to happily and proudly wave this green flag. :)
May Allah changes and makes the situationa better in pakistan. Ameen

@Pari @Nelli @masoom_se_chahat @hoorain @*SHOAIB* @Atif-adi @Qawareer @yoursks @S_ChiragH @UqAbi-RoOh
very well written!
Pakistan islam k naam pe hasil kiya gya tha q k hamain apne liye alag Islami mumlikat(state) chahiye thi jis may sab Islamic rules k saath freely apni zindagu guzar sakte......NAam bhi ISlami Jamhuriya Pakistan rakha!
AAJ ISlam k konse Rules follow ho rhe hain yahan
Economy system yahudio ka
Culture non muslims ka
Khana peena haram
Institutes ka system non muslims k system pe
dressing, tehwar, celebrations ,parties sab may kiye jaane waale kaam non muslims ko follow karte hain (Is tara to pakistan ko hasil karne ka maqsad hi khatam ho gya hum ne dua ki ALLAH hamain hmara alag watan dey jis may hum islam k asulon ko aazadi se apna sakain ALLAH ne dua qabul ki hamain pakistan mila ,,ab jab k hum islam ko chor rhe hain non muslims ka hi kaam kar rhe hain to hamain kia zarurat thi pakistan ki??? Hum ne dua ki ALLAH tala hamain ghair muslims ki ghulami se rihayi dey ALAH ne hamari dua qabul ki hamain pakistan mila,,ab bhi to hum non muslims ki perwi aur ghulami kar rhe hain to kia zarurat thi Pakistan ki? )
Islamiyat Ki book choti si book jisse compulsory rakh diya gya sirf naam k liye (jisse hum paper se aik din pehle parhte hain passing marks hasil karne k liye) is this enough?
History may Pakistan ki existance ko aik Miracle kaha gya hay q k isse hasil karna bohat ghair mutwaqqa tha....
ALLAH tala ne itne musalmano ki duaon ko qabul kiya aur hamain ye gift diya ,,jab hum ALLAH ki ata ko aur IS Ata k hasul k maqsad ko bhool jayain to Leaders k tor pe aise hi log musallit hote hain Kasoor sabka hay..
Kisi Qoum pe sab se barra azab tab aata hay jab usse aik zalim aur behiss hukmuran mil jaaye ,,,kia hum aaj azab may mubtila nhi?
Qomon pe azab tab hi aata hay jab qomain ALLAH k ehkam ki mukhalifat karti hain aur zulm-o ziadti aur nafarmani may had se bhar jaati hain,,,kia hum had se nhi bhar gaye?

aaj independence day k moqa pe sab se ziada zarurat ye hay k sab Tauba karain apne amal sudharne ka ehad karain apni apni duties sincere ho k poori karain aur ALLAH se maafi maangain!
aur Umeed rakhain k INSHA ALLAH sab theek ho jaayega!

Jahil

Banned
Jul 1, 2011
Karachi
thank you Bro![DOUBLEPOST=1344882677][/DOUBLEPOST]
thank you pari :)[DOUBLEPOST=1344882773][/DOUBLEPOST]
Oh sorry fahad, kia hai k urdu se mere english better hai eslie, abhi ager esay urdu mei likh the then sab kafi mistakes nekalte aur kuch aise proper words hai jho urdu mei mujhay maloom nai hote tu eslie bhi english mei likhna hota hain.
ok ok phir thik hai

The horror

Banned
Nov 24, 2011
the haunted mansion
ok ok phir thik hai
fahad bhai main bhi kabi ap ki tarah tha.. ap internet se english seekh saktay hain.. chatbox pe time zianda karnay ki bajay yeh parho ;)
ess se ap ki english bohat achi ho gi.. samjao es ko
Lord of my love, to whom in vassalage
Thy merit hath my duty strongly knit,
To thee I send this written embassage,
To witness duty, not to show my wit:
Duty so great, which wit so poor as mine
May make seem bare, in wanting words to show it,
But that I hope some good conceit of thine
In thy soul's thought, all naked, will bestow it;
Till whatsoever star that guides my moving
Points on me graciously with fair aspect
And puts apparel on my tatter'd loving,
To show me worthy of thy sweet respect:
Then may I dare to boast how I do love thee;
Till then not show my head where thou mayst prove me.
http://shakespeare.mit.edu/

Jahil

Banned
Jul 1, 2011
Karachi
fahad bhai main bhi kabi ap ki tarah tha.. ap internet se english seekh saktay hain.. chatbox pe time zianda karnay ki bajay yeh parho ;)

Lord of my love, to whom in vassalage
Thy merit hath my duty strongly knit,
To thee I send this written embassage,
To witness duty, not to show my wit:
Duty so great, which wit so poor as mine
May make seem bare, in wanting words to show it,
But that I hope some good conceit of thine
In thy soul's thought, all naked, will bestow it;
Till whatsoever star that guides my moving
Points on me graciously with fair aspect
And puts apparel on my tatter'd loving,
To show me worthy of thy sweet respect:
Then may I dare to boast how I do love thee;
Till then not show my head where thou mayst prove me.
http://shakespeare.mit.edu/
aap or kabi meri tarha the?
khuwabon wali baaten mat kya karo dost main hamesha se intelligent samjhdar or aqalmand rha hon
ap pehle to kya agle 20 saalon main b meri tarha nhi ho sakte

The horror

Banned
Nov 24, 2011
the haunted mansion
aap or kabi meri tarha the?
khuwabon wali baaten mat kya karo dost main hamesha se intelligent samjhdar or aqalmand rha hon
ap pehle to kya agle 20 saalon main b meri tarha nhi ho sakte
yani meray kehnay ka matlib hai.. ap abhi jis stage pe ho mian salon pehlay uss stage se guzar chuka hun.. Main bhi kehta tha mje english nahi ati.. english main topic na banaya na karo.. aur aj main shakespear ko parh raha hun.. dekha {(book)}

Jahil

Banned
Jul 1, 2011
Karachi
yani meray kehnay ka matlib hai.. ap abhi jis stage pe ho mian salon pehlay uss stage se guzar chuka hun.. Main bhi kehta tha mje english nahi ati.. english main topic na banaya na karo.. aur aj main shakespear ko parh raha hun.. dekha {(book)}
dekha maine pehle hi kaha tha ap meri tarha pehle to kya agle 20 saal main b nhi ho sakte thats y apko apni ek baat ke do do bar matlab batane parte hain or dusri baat apki soch bilkol bachkana hai
warna main apko aise luche lafange bhi dikha sakta hon jinho ne kabi kisi school ki shkl nhi dekhi lekin woh phir b english bol rhe hote hain english mahool se aati hai horror pappu qabliyat se nhi

The horror

Banned
Nov 24, 2011
the haunted mansion
dekha maine pehle hi kaha tha ap meri tarha pehle to kya agle 20 saal main b nhi ho sakte thats y apko apni ek baat ke do do bar matlab batane parte hain or dusri baat apki soch bilkol bachkana hai
warna main apko aise luche lafange bhi dikha sakta hon jinho ne kabi kisi school ki shkl nhi dekhi lekin woh phir b english bol rhe hote hain english mahool se aati hai horror pappu qabliyat se nhi
english mahol.... mera baap tau bohat mazhbi insan hai.. acha andaza tha lekan phir bhi andazay andazay hotay hain.. meri matric main 4 supplies ayi hain :) ... lekan ap kay liey aik mashwara hai ap mj se english main baat karo.. ap ki english theek ho gi..{()|dddd

Jahil

Banned
Jul 1, 2011
Karachi
english mahol.... mera baap tau bohat mazhbi insan hai.. acha andaza tha lekan phir bhi andazay andazay hotay hain.. meri matric main 4 supplies ayi hain :) ... lekan ap kay liey aik mashwara hai ap mj se english main baat karo.. ap ki english theek ho gi..{()|dddd
yar english main baat karne ke lye mujhe sab se pehle english ka shoq paida krna pre ga
lekin mera khayal hai english koi itni khobsorat zuban nhi ke uske seekhne ke lye main koi shoq paida karun
or dusri baat maine luche lafango ki baat ki thi yr yeh bat ap apne abbu per kyun le gaye?[DOUBLEPOST=1344936730][/DOUBLEPOST]yr some time aisa hi hota haina jab hum koi naya naam sunte hain to foren hi us naam se related koi chehra hamare zehn main ajata hai
lekin mujhe bara afsos hoa yar lucho lafango ka naam sun ker apke zehn main apne hi abbu ka naam agaya