Help Zakat Al Fiter

• Work-from-home

H@!der

Super Star
Feb 22, 2012
Salam..
i actually tried to search but .. wasnt successful ... so here i m asking help..

here what i m looking for .. with a lil explanation

Ramadan Question: How much Zakat Al Fitr?

The amount depends on where the fast was performed

At the end of the Month of Ramadan every Muslim individual bears the responsibility to donate Zakat al Fitr, an amount of money specified by the local religious authorities to be donated for the cause of charity.

The amount of this donation in the UAE has been assessed to be Dh20 for the year 2014, confirmed a mufti speaking on the Fatwa toll free number of the General Authority for Islamic Affairs and Endowments (GAIAE).

This amount should be referred to whenever the individual has performed his fast in the UAE, he added.

If a person has performed his fast in a foreign country, the amount determined in that country should be taken in to account. If the person carried out some of the fast in the UAE, and then traveled to complete the fast in another country the second country should be referred to for the determination of the amount.

This being said, the destination of the donation can be anywhere, as long as it serves a poor Muslim person. If people prefer to send Zakat al Fitr to their home country they are permitted to do so, explained the mufti.

It is important to send the money on time so it will reach the destination before Eid al Fitr, he added.

If the fast was performed in the UAE and the donation will be sent to another country, the amount should be Dh20.

SO.. CAN SUM1 PLEASE FIND AND POST ZAKAT AL FITER FOR MOST COMMON CONTRIES IN THEIR OWN CURRENCIES?? PLEASE.

@Don @Pari @Hoorain @RedRose64 @Mahen @STAR24 @Sariya @Mystery
@Abidi @Shizu @Iceage-TM @Toobi @i love sahabah @Prince-Farry @Janan @xortica_
@NamaL @Fa!th @MSC @~Ambitiou$ Girl~ @Armaghankhan @yoursks @SaaD_KhaN @thefire1
@Hira_Khan @MIS_MaHa @zulfi_kulfi @Guriya_Rani @Azeyy @Gul-e-lala @maryamtaqdeesmo
@shzd @~Bella~ @Fantasy @Atif-adi @Lost Passenger @marzish @Afrasyyab @Pakhtoon
@Rubi @*fajar* @Tariq Saeed @Mas00m-DeVil @Wafa_Khan @amazingcreator @marib
@S_ChiragH @Binte_Hawwa @sweet_c_kuri @sabha_khan40 @Masoom_girl @hariya
@Aayat @italianVirus @Aa$hi @saviou @sabeha @attiya @Princess_E @Asheer @bilal_ishaq_786
@Pakistani_angel @shailina @Shararti_Bacha @maanu115 @Shiraz-Khan @Dua001
@Rahath @Shireen @zonii @Noor_Afridi @sweet bhoot @Lightman @Leeza_Rose @Noorjee @hafaz @Miss_Tittli
@~Bela~ @LuViSh @aribak @BabyDoll @Silent_tear_hurt @gulfishan @Manxil @Raat ki Rani @candy @Asma_tufail
@errorsss @raaz the secret @diya. @isma33 @hashmi_jan @smarty_dollie @Era_Emaan @AshirFrhan @aira_roy
@saimaaaaaaa @Nighaat @crystal_eyez @Mantasha_Zawaar @zaatzarra @reality @illusionist @DesiGirl @huny
@Hudx @StunninG_BeauTy @Zia_Hayderi @maryamtaqdeesmo @Fadiii @minaahil @UbedThaheem @Fanii @naazii @Aa$hi @fatimanoor

AnadiL

••●∂ιѕαѕтєя●••
VIP
Nov 24, 2012
Ji bhai
Salam..
i actually tried to search but .. wasnt successful ... so here i m asking help..

At the end of the Month of Ramadan every Muslim individual bears the responsibility to donate Zakat al Fitr, an amount of money specified by the local religious authorities to be donated for the cause of charity.

The amount of this donation in the UAE has been assessed to be Dh20 for the year 2014, confirmed a mufti speaking on the Fatwa toll free number of the General Authority for Islamic Affairs and Endowments (GAIAE).

This amount should be referred to whenever the individual has performed his fast in the UAE, he added.

If a person has performed his fast in a foreign country, the amount determined in that country should be taken in to account. If the person carried out some of the fast in the UAE, and then traveled to complete the fast in another country the second country should be referred to for the determination of the amount.

This being said, the destination of the donation can be anywhere, as long as it serves a poor Muslim person. If people prefer to send Zakat al Fitr to their home country they are permitted to do so, explained the mufti.

It is important to send the money on time so it will reach the destination before Eid al Fitr, he added.

If the fast was performed in the UAE and the donation will be sent to another country, the amount should be Dh20.

SO.. CAN SUM1 PLEASE FIND AND POST ZAKAT AL FITER FOR MOST COMMON CONTRIES IN THEIR OWN CURRENCIES?? PLEASE.

@NamaL @Fa!th @MSC @~Ambitiou$ Girl~ @Armaghankhan @yoursks @SaaD_KhaN @thefire1
@Hira_Khan @MIS_MaHa @zulfi_kulfi @Guriya_Rani @Azeyy @Gul-e-lala @maryamtaqdeesmo
@Aayat @italianVirus @Aa$hi @saviou @sabeha @attiya @Princess_E @Asheer @bilal_ishaq_786
@Rahath @Shireen @zonii @Noor_Afridi @sweet bhoot @Lightman @Leeza_Rose @Noorjee @hafaz @Miss_Tittli
@~Bela~ @LuViSh @aribak @BabyDoll @Silent_tear_hurt @gulfishan @Manxil @Raat ki Rani @candy @Asma_tufail
@errorsss @raaz the secret @diya. @isma33 @hashmi_jan @smarty_dollie @Era_Emaan @AshirFrhan @aira_roy
@saimaaaaaaa @Nighaat @crystal_eyez @Mantasha_Zawaar @zaatzarra @reality @illusionist @DesiGirl @huny
@Hudx @StunninG_BeauTy @Zia_Hayderi @maryamtaqdeesmo @Fadiii @minaahil @UbedThaheem @Fanii @naazii @Aa$hi @fatimanoor

InshaALLAh will try to share!

Reactions: Zach

AnadiL

••●∂ιѕαѕтєя●••
VIP
Nov 24, 2012
Jaisy namaz farz issi trah zakat b farz heyislam k maliyati nizam main zakat main stream line hey iss sy taqreeban pura islamic maliyati nizam chalta hey iss wajab amar ki mukhtlaf fuqha k nazdeek mukhtlaf qisam ki wazahatain moojood hain laiken aik wazahat jo k quran-o-hadees sy milti hey wo yeh k zakat ko sal bhar apny akhrajat sy bach jany waly mal par ya haqqy tsraf main rehny waly mal par 2.50 % k hisab sy (100 rupees par 2.50 rupees k hisab sy) Ramzan main ada krna wajab hota hey..aur yeh sahib-e-nisab par wajab hey.

@h@!der

Reactions: Zach

H@!der

Super Star
Feb 22, 2012
Jaisy namaz farz issi trah zakat b farz heyislam k maliyati nizam main zakat main stream line hey iss sy taqreeban pura islamic maliyati nizam chalta hey iss wajab amar ki mukhtlaf fuqha k nazdeek mukhtlaf qisam ki wazahatain moojood hain laiken aik wazahat jo k quran-o-hadees sy milti hey wo yeh k zakat ko sal bhar apny akhrajat sy bach jany waly mal par ya haqqy tsraf main rehny waly mal par 2.50 % k hisab sy (100 rupees par 2.50 rupees k hisab sy) Ramzan main ada krna wajab hota hey..aur yeh sahib-e-nisab par wajab hey.

@h@!der
jee true... but wo Zakah bil Maal he.. me us ka nahi pooch raha . me Zakah al fiter .. ya urf e aam me Fitrana ki babat pooch raha hon ... aur us ki bhi quantity di gye he.. magar mera question yeh he ke year 2014 ke liye Sadqa e fiter ki RAQAM kitni banti he for different countries.. jaisey yahan UAE me kam iz kam 20 dirhams he per person.. aisey hi baki countries me local currency ke lehaz se kitni ho gi..

AnadiL

••●∂ιѕαѕтєя●••
VIP
Nov 24, 2012
jee true... but wo Zakah bil Maal he.. me us ka nahi pooch raha . me Zakah al fiter .. ya urf e aam me Fitrana ki babat pooch raha hon ... aur us ki bhi quantity di gye he.. magar mera question yeh he ke year 2014 ke liye Sadqa e fiter ki RAQAM kitni banti he for different countries.. jaisey yahan UAE me kam iz kam 20 dirhams he per person.. aisey hi baki countries me local currency ke lehaz se kitni ho gi..
Ohh achaa..
Now i got U..
Main daddy se pooch k Tafseeli Ans. dety hoon inshALLAH.
Matlb ye poochun k AAJ KI DATE MAIN , india me Kitni Zakat deni hai? Raqam ki soorat main?

H@!der

Super Star
Feb 22, 2012
Ohh achaa..
Now i got U..
Main daddy se pooch k Tafseeli Ans. dety hoon inshALLAH.
Matlb ye poochun k AAJ KI DATE MAIN , india me Kitni Zakat deni hai? Raqam ki soorat main?
jeee.. magar ZAKWAAT NAHI... Fitrana.. jo Rozon par wajib hota he.. dont mix Zakwat with fitra...

Hoorain

*In search of Oyster Pearls*
VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
@saviou

Reactions: saviou

saviou

Aug 23, 2009
Salam..

Assalamu Alaykum Wrwb :)

Jazakat Alfitr har musalman par farz hai aur usko eid se pehle dena afzal hai
eid se do din pehle bhi diya jaa sakta hai lekin us se pehle nahi

fitr Allah ke rasool alayhi salam anaj ki shakal me dete the ek saa
ek saa takreeban 2 1/2 kilo hota hai

to hame bhi chahiye ke ham anaaj ki shakal me fitr adaa karen
ham jo khate hain wohi ausat darje ka anaaj den

hadees me in cheezon ka zikr hai ( khajoor, munaqqa, chawal, paneer)

baki apko koi confusion hai ya phir daleel chahiye to ham in sha Allah Saturday ke din online rahenge

Jazak Allah Khair

H@!der

Super Star
Feb 22, 2012
Shukriya Savi... Bhai Fitra ke oper koi confusion nahi he.. Mera sawal totally diffrnt he.. Me Aaj ki date me.. Diffrnt countries me like.. Most common.. USA. Canada. India. Pakistan. B, desh. Like in countries me Un ki Currency ke hisab se Is Saal ke liye Fitra ki kam se kam Raqam ktni he yeh jan, na chahta hon.. Lije UAE me 20 dhs hen kam se kam. So means aap chahey yahan pay karen ya say Pakistan me. Aap ko 20 dhs me masavi raqam ada karni he...

@Hoorain

Hoorain

*In search of Oyster Pearls*
VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
@saviou
Shukriya Savi... Bhai Fitra ke oper koi confusion nahi he.. Mera sawal totally diffrnt he.. Me Aaj ki date me.. Diffrnt countries me like.. Most common.. USA. Canada. India. Pakistan. B, desh. Like in countries me Un ki Currency ke hisab se Is Saal ke liye Fitra ki kam se kam Raqam ktni he yeh jan, na chahta hon.. Lije UAE me 20 dhs hen kam se kam. So means aap chahey yahan pay karen ya say Pakistan me. Aap ko 20 dhs me masavi raqam ada karni he...

@Hoorain

saviou

Aug 23, 2009

@Hoorain
apke is sawal ka jawab upar guzar chuka hai
aap dunia k kisi hisse me bhi hon apke liye wohi miqdaaar hai
yane ek SAA dhai kilo khajoor, paneer, munaqqa ya chawal

in me se aap koi bhi cheez de sakte hain

ab rahi baat cash ki to wo sahi nahi aur na hi ham koi raqam tai kar sakte hain
kyun k Allah k rasool k zamane me paise the lekin phir bhi unhone anaaj hi diya fitre me

to hame bhi anaaj hi dena chahiye

H@!der

Super Star
Feb 22, 2012
apke is sawal ka jawab upar guzar chuka hai
aap dunia k kisi hisse me bhi hon apke liye wohi miqdaaar hai
yane ek SAA dhai kilo khajoor, paneer, munaqqa ya chawal

in me se aap koi bhi cheez de sakte hain

ab rahi baat cash ki to wo sahi nahi aur na hi ham koi raqam tai kar sakte hain
kyun k Allah k rasool k zamane me paise the lekin phir bhi unhone anaaj hi diya fitre me

to hame bhi anaaj hi dena chahiye
mere bhai.. aap ki baat so fi sad darust he ke ooper guzar chuka he jawab.. magar..

acha lemme put in that way...

oper mention ki gyee countries me... 1 Sah ya Dhai Kilo Khajoor, Paneer, Munaqa, Chawal, Gandam ki keemat kitni he.. YEH muje pata karna he.. :p

aur.. mere khyaal me u must research on IF we can give cash or not a lil more.. coz is baat par Ulamaa ka ijtehaad ho chuka he ke aap chahen to cash de sakty hen..

aur yeh daleel zaheef h eke Kyunke Nabi Kareem SAW anaj dety thy to hamen b wohi dena chhye.. to aisee to bahut sari cheezen hen jo Tab nahi thin magar Ab hen.. to kya hamen tarak kar deni chhyeh yeh sab Ijadaat aur developments?? Although Nabi Kareem SAW ke zamaney me b Paisey se karobar hua karta thaa magar Tab aur Ab me bahut faraq he.. zamana e jadeed ke lehaz se JIS cheez me FITRANA LENE WALA comfortable ho us ko WOHI ada karni chhye.. aur mere bhai aaj kal to Anaj bhikari b nahi lety.. to aap kisi ko fitrana den ge ke wo b eid ki khushon me shamil ho jaey.. us ke b ho sakta he choty bachy hon.. aur bachy .. Anaj se khush nahi hity.. jab hamarey aur aap ke bachy naye kaprey pehen kar bahir niuklen ge to us gareeb ke bachon ke pas b wohi hona chhye.. is liye Ulama ke nazdeek yeh Zaroori nahi raha ke aap SIRF anaj hi den.. han yeh zaroor he ke aap by HAND den.. bajaey ke aap Masjid ke chanda me dal d en.. yaa remit kar den ke aagey mil jaen ge .. no.. MAKE sure ke mustahiq tak Fitra ki raqam / or in ur case , Anaaj Eid se pehly ponch saky.. aur 2nd Daleel ke RAQAM bhi di jaa sakti he .. kyunke EID se 1 ya 2 din pehly fitra ada karney ka hukam he taake Mustahiq b EID KI TYARI kar saky..

koi baat buri lagi ho to maazrat..

@Hoorain @saviou